پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آذر 1397 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 44951

برنامه های امیدوارکننده رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛

اطمینان از خدمات‌دهی به موقع به ارباب‌رجوع‌ هدف تاج الدینی از بازدیدهای سرزده/دوران بی‌تفاوتی نسبت به ادارات تابعه تمام شده است

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد بصورت سرزده از برخی ادارات تابعه و همچنین مراکز عرضه کود و توزیع بذر بازدید می کند،برنامه ای که در صورت امتداد می تواند گره گشای بسیاری ازمشکلات این حوزه باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

‍ رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در یک روز میان تعطیل و بارانی به صورت سرزده از دو اداره‌کل تعاون روستایی و منابع طبیعی این استان بازدید کرد.
به گزارش صدای جنوب، الیاس تاج‌الدینی در جمع خبرنگاران، هدف از این بازدید را اطمینان از خدمات‌دهی به موقع به ارباب‌رجوع‌ها دانست و گفت: آنچه اکنون بخش کشاورزی این استان به آن نیاز دارد، جدیت و انگیزه خدمت است که امروز این شاخص مهم در مدیریت را در همکارانم در منابع طبیعی دیدم.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: وقتی می‌گوییم بخش کشاورزی، دیگر تفاوتی بین منابع طبیعی، تعاون روستایی، دامپزشکی، امور عشایر و سایر ادارات و شرکت‌های زیر مجموعه نیست و همه تحت لوای یک وزارت‌خانه به کشاورزان این استان خدمت می‌کنیم.
وی با تأکید بر اینکه دوران گسست و بی‌تفاوتی نسبت به ادارات تابعه تمام شده است، تصریح کرد: برای من مهم است که هر کشاورز و هر فردی از جامعه هدف در هر اداره‌ای از جهاد کشاورزی که کاری دارد به موقع و به بهترین شکل ممکن به درخواست او رسیدگی شود و امورات مردم معطل نشوند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی یک پیکره واحد است و هیچ جزیره‌ای ندارد؛ همه مدیران این بخش برای یک هدف واحد، در حال خدمت به جامعه کشاورزی هستند.
تاج‌الدینی با بیان اینکه در عمده بازدیدهایی که می‌روم به صورت سرزده وارد ادارات می‌شوم، توضیح داد: امروز یک روز میان تعطیل و بارانی بود و مدیرکل منابع طبیعی هم به هیچ عنوان در جریان بازدید من نبود اما حضور کارمندان و پاسخگویی به ارباب‌رجوع در این اداره‌کل وضعیت مناسبی داشت.
تاج‌الدینی بعد از بازدید از تک تک اتاق‌ها و کارکنان، در جلسه‌ای با غلام‌حسین حکمتیان، مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، مهم‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌‌های کاری این حوزه را تشریح و مهم‌ترین دغدغه‌های او را شنید.
آقای حکمتیان نیز در این دیدار، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود در مدت کوتاه تصدی این مسئولیت ارائه کرد و اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های رئیس سازمان جهاد کشاورزی بتواند، تغییرات مثبتی در بخش‌های مختلف منابع طبیعی و آبخیزداری ایجاد کند.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، جذب اعتبارات و رایزنی برای اختصاص بودجه‌های مناسب به حوزه‌های مختلف منابع طبیعی از ردیف‌های مختلف به ویژه اعتبارات متفرقه و ملی را دغدغه اصلی خود و همکارانش برشمرد.
حکمتیان تأکید کرد: هدف اصلی ما این است که حفاظت از جنگل و مرتع را به خود مردم واگذار کنیم و از ظرفیت‌های مردمی برای حفاظت از این سرمایه‌های ارزشمند بهره ببریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت