پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آذر 1397 ساعت 00:09:: شناسه خبر: 44973

بخشدارسرفاریاب:گازرسانی ۱۰ روستای بخش سرفاریاب در دهه فجر افتتاح خواهد شد

گازرسانی به ده روستای کمیان ، ده خلیفه ، دلیاسیرعلیا ، دلیاسیر سفلی ، امامزاده اسماعیل ، میرعلیمحمد ( جمال الدین) ، جهان آباد ، دهنو امامزاده محمود ، دلی جی و امامزاده محمود که در هفته دولت سال جاری کلنگ زنی شده بودند در حال انجام هست و تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش صدای جنوب؛بخشدار سرفاریاب در گفتگو با خبرنگار ما از گازرسانی به ده روستای این بخش خبر داد و گفت کار گازرسانی به ده روستای کمیان ، ده خلیفه ، دلیاسیرعلیا ، دلیاسیر سفلی ، امامزاده اسماعیل ، میرعلیمحمد ( جمال الدین) ، جهان آباد ، دهنو امامزاده محمود ، دلی جی و امامزاده محمود که در هفته دولت سال جاری کلنگ زنی شده بودند در حال انجام هست و تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
آتش سودا گفت : طول شبکه این روستاها قریب ۱۸ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۶۰۰ / ۱ تومان ( یک میلیارد و ششصد میلیون تومان) از محل اعتبارات شرکت گاز استان در حال انجام هست.
رییس شورای اداری بخش سرفاریاب افزود : هم اکنون شبکه اصلی از روستاهای کمیان ، ده خلیفه ، دلیاسیر علیا و سفلی ، جمال الدین ، امامزاده اسماعیل و جهان آباد عبور کرده و عملیات گازرسانی در نزدیکی روستای امامزاده محمود در حال فعالیت می باشد. شبکه داخلی روستاهای کمیان و جمال الدین نیز اجرا شده و مابقی روستاها تا چند روز آینده اجرا خواهد شد .
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب گفت : این روستاها مجموعا قریب ۲۰۰ خانوار و قریب ۱۰۰۰ نفر جمعیت دارند.
غلام حسن آتش سودا با تشکر از مدیرعامل محترم شرکت گاز استان ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، روسای گاز شهرستانهای کهگیلویه و چرام و همه عوامل موثر در این پروژه تقدیر و تشکر کرد و گفت با اتمام این پروژه بزرگ و حیاتی کمک‌شایانی به حفظ طبیعت و نیز جلوگیری از مهاحرت روستاییان به شهرها خواهیم نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت