پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آذر 1397 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 45110

همسر شهید «بالوایه» به لقاءالله پیوست

همسر شهید گرانقدر «سید صدرالله بالوایه» دارفانی راوداع گفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حاجیه خانم زهرا بیگم وکیلی همسر شهید گرانقدر «سید صدرالله بالوایه» دارفانی راوداع گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحومه از ساعت ۱۳ فردا (سه شنبه)از دهدشت آغاز و سپس در روستای پشت چنار سرفاریاب به خاک سپرده میشود.

در همین زمینه مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه این مصیبت را فرزندان و سایر بستگان آن مرحومه تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

اوست پایدار

خانواده محترم شهید گرانقدر سید صدرالله بالوایه!
در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است. مشق این عاشقی و مشی این تعالی، نشان افتخاری برای جمله همسران معزز شهداست. همسران نیکو خصالی که با ایمان و اعتقادی راسخ در زمینه ترویج و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای معزز گام‌های مؤثری برداشته‌اند که به یقین هنر اولشان از خودگذشتگی، صبوری و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره مردانی از تبار قافله امام حسین (علیه السلام) است.
در گذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم زهرا بیگم وکیلی » همسر شهید گرانقدر «سید صدرالله بالوایه» را به فرزندان و سایر بستگان، تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای آن بانوی مکرمه و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت دارم.
مدیریت و کارکنان جهادکشاورزی کهگیلویه

 

****

پیام رئیس اداره زندان کهگیلویه

” کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام” خاندان بزرگوار بالوایه – جناب آقای زین العابدین بالوایه. به یقین سرافرازی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایمان، ایثار و تلاش بانوانی است که غیور مردان این سرزمین را تا لحظه عروج ملکوتی و لبیک ربانی همراهی کرده و در ادامه با تربیت یادگاران همسران خود آنها را برای انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده کردند و فرزندان آنها هم با الگو گرفتن از پدران شهید خود در شکوفایی کشور سهیم شده اند.
بدینوسیله درگذشت بانوی ماجده و مومنه « مرحومه زهرا بیگم وکیلی همسر مکرمه شهید بزرگوارصدرالله بالوایه را به شما خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان خواهانم.

هدایت الله بازگیر

****

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت