پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آذر 1397 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 45608

رزمایش بسیجیان گردان بیت المقدس شهرستان چرام برگزار شد+تصاویر  

این رزمایش با برنامه پیاده روی و انفجارات شبانه جهت آمادگی بسیجیان برای مواقع لزوم، و حفاظت از شهرستان ، استان و به تبع آن کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛حسن رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام بابیان اینکه رزمایش بیت المقدس برای آمادگی رزم بسیجیان میباشد، افزود:رزمایش گردان بیت المقدس برای آمادگی رزم بسیجیان است و بسیجیان با اسلحه کلاشینکف ، تیربار ، آر پی جی و قناسه تیراندازی و آموزشهای لازم را کسب می کنند.

رضایی افزود : این رزمایش با برنامه پیاده روی و انفجارات شبانه جهت آمادگی بسیجیان برای مواقع لزوم، و حفاظت از شهرستان ، استان و به تبع آن کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حجت الاسلام سیدنورالله افشارامام جمعه چرام در این رزمایش بیان کرد : براساس آیه قرآن وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه، توصیه فرموده که، بسیجیان همیشه در بهترین شرایط آمادگی رزمی باشند و چون همیشه دشمن وجود دارد و دشمن در صدد تهدید ما هست ، اگر از لحاظ نیروی نظامی و نیروی بدنی در اوج باشیم دشمن تصور اینکه به ماحمله هم کند ، این تصور را دیگر نمی کند.

حجت الاسلام افشار اظهار کرد: کار خوبی که صورت گرفته و تجمع خوب بسیجیان در میدان تیر جهت آمادگی رزمی ، کار بسیار خوب پسندیده ای است و جای تقدیر و تشکر دارد از مسئولین مربوطه ( سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) و تقدیر و تشکر از اصحاب محترم رسانه که این کار خوب را رسانه ای میکنند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت