پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 آذر 1397 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 45790

امام جمعه چرام:

شورای تامین با مخلان امنیت در چرام با شدت برخوردکند

اتفاقی در چندین ماه قبل اتفاق افتاد قطعا قانون وقضات محترم بررسی دقیق میکنند تا حقی تضییع نشود اما برای مردم محترم که اظهار گلایه کردند قابل پذیرش نیست که بخواهیم اسلحه بدست بگیریم وانتقام از بی گناهی بگیریم،جای شرم دارد وقتی خانمی بگوید من احساس امنیت نمیکنم،با چنین قضایایی شورای تامین ،دادستان محترم به شدت برخورد کنند جلوی هرج ومرج را بگیرند.

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛حجت الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام درخطبه های این هفته شهرچرام بیان کرد:یکی از محاسن برجسته نظام ما بازحمات نیروهای نظامی وانتظامی مساله امنیت است،در حالی که بعضی کشورهای اطراف از این ویژگی برخوردار نیستند.

حجت الاسلام افشارافزود:اتفاقی در چندین ماه قبل اتفاق افتاد قطعا قانون وقضات محترم بررسی دقیق میکنند تا حقی تضییع نشود اما برای مردم محترم که اظهار گلایه کردند قابل پذیرش نیست که بخواهیم اسلحه بدست بگیریم وانتقام از بی گناهی بگیریم،جای شرم دارد وقتی خانمی بگوید من احساس امنیت نمیکنم،با چنین قضایایی شورای تامین ،دادستان محترم به شدت برخورد کنند جلوی هرج ومرج را بگیرند.

امام جمعه چرام گفت:خوب عده ای که می گویند مقابله به مثل کنیم چه بگوییم توقع مردم راامیدوارم جواب دهید،نظام ما مقتدر است،ریگی که مورد حمایت سیا وموساد است رادستگیر میکنند چرا اجازه داده میشود در شهر ناامنی به وجود بیاید.

وی اضافه کرد:حمایت ایران از جریان مقاومت مبتنى بر تعالیم و ارزش‌هاى اسلام وانقلاب است،حضرت امام خمینى بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامى تشکیل هسته‌هاى مردمى حزب‌الله در سراسر جهان را به‌عنوان یکى از آرمان‌ها و دستورکارهاى آینده انقلاب اسلامى در سطح جهان دانسته ودر طول حیات با برکت خود،بارها بر آن تأکید نمودند.

حجت الاسلام افشارتصریح کرد: ایشان در ماه‌هاى پایانى عمر با برکتشان(۶۷/۹/۲ )با تأکید بر این‌که باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامى باشند و این شدنى است، چراکه بسیج تنها منحصر به ایران اسلامى نیست، یاد آور شدند: باید هسته‌هاى مقاومت را در تمامى جهان به‌وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد.

امام جمعه چرام عنوان کرد:تأکید مقام معظم رهبرى در روز ولادت پیامبرگرامى اسلام (ص) بر اهمیت مقاومت وتوصیه معظم له در دیدار ۱۲آبان بادانش آموزان بر ضرورت تبلیغ و، ترویج «نظریه مقاومت» گفتند:میان اتهاماتى که این روزها منشأ بهانه جویى آمریکا براى تحریم‌هاى اقتصادى مردم ایران شده است،ادعاى حمایت ایران از نیروهاى جبهه مقاومت ونهضت‌هاى آزادی بخش در صدر آن قرار دارد و آمریکایى‌ها ومتحدان استکبار،با این تصور که با افزایش فشارها وتحریم‌ها وقطع دسترسى ایران به درآمدهاى نفتى قادر خواهند بود که این روند را مهار کنند.

وی گفت:در دور جدید تحریم‌ها از هر حربه‌اى استفاده کرده‌اند تا به زعم خود با افزایش فشار بر مردم ایران، نظام اسلامى را وادار به تسلیم کنند،عصبانیت کاخ سفید در ناکامى پیشبرد اهدافش علیه ایران اسلامى وبى‌اعتنایى مردم ایران، دولت ترامپ را از حالت تعادل خارج کرده و مواضعى را مطرح کرده‌اند که نشان از استیصال آنان دارد.

خطیب جمعه چرام درباره مبانی حمایت از مقاومت اظهارکرد:اگر چنان‌چه به توحید اعتقاد داریم، نمیتوانیم زیر بار زور برویم، نمیتوانیم زیر بار ظلم برویم، نمیتوانیم در مقابل ظالم نَایستیم، این طبیعت توحید است،دو، سوم سوره‌ى بقره، بزرگترین سوره‌ى قرآن در ضرورت مقاومت و پایدارى در برابر کافرین و منافقین است و هم‌چنین در دو سوره‌ى آل عمران و نساء و دیگر سوره‌هاى قرآن، این ضرورت، بسیار روشن تبیین گردیده است و توجه فراوان این کتاب آسمانى به مقاومت به‌دلیل ارزش دینى و اخلاقى نهفته در آن است.

حجت الاسلام افشارافزود:تعالى و سربلندى انسان از نظر مادى و معنوى وسعادت و خوشبختى فرد و جامعه جز در سایه مقاومت امکان پذیر نیست و چون بقاء و پایدارى دین ودنیا درگروى مقاومت مى‌باشد.

امام جمعه چرام بیان کرد:قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران در بند ۱۶ اصل سوم واصل یازدهم و اصول یکصد و پنجاه و دوم و یکصد و پنجاه و چهارم بر ضرورت حمایت ازمقاومت وصدور انقلاب تأکید دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت