پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آذر 1397 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 46581

تاجگردون:

با مکانیسم احمدی نژاد یارانه هر نفر ۱۰میلیون تومان است/دنیا نتوانست احمدی نژاد را بشناسد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: با توجه به شرایط کشور و مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد دیگر زمان نگاه بخشی، استانی، فردی و سیاسی به بودجه نیست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: با توجه به شرایط کشور و مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد دیگر زمان نگاه بخشی، استانی، فردی و سیاسی به بودجه نیست.

به گزارش صدای جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  در واکنش به اظهارات احمدی‌نژاد مبنی بر افزایش یارانه از سوی دولت به ۹ میلیون ریال، گفت: اگر بخواهیم با مکانیزم آقای احمدی‌نژاد پیش برویم و عدد رسمی یارانه‌های پنهان را بر مردم تقسیم کنیم سرانه هر نفر ۱۰ میلیون تومان است نه ۹۰۰ هزار تومان.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم با این مکانیزم کشور را اداره کنیم راحت می‌توانم نشان دهم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان یارانه هر نفر است. اما آیا باید مملکت را اینگونه اداره کرد؟

این نماینده مجلس در خصوص هدف احمدی نژاد از بیان یارانه ۹۰۰ هزار تومانی، گفت: دنیا نتوانست احمدی نژاد را بشناسد شما از من می‌خواهید هدف او را بدانم؟!

تاجگردون همچنین با اشاره به بودجه ۹۸، اظهارکرد: با توجه به شرایط کشور و مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد دیگر زمان نگاه بخشی، استانی، فردی و سیاسی به بودجه نیست. در حال حاضر تمام دنیا با ما در ستیز است و بحران‌های جدی از جمله مسایل پولی و بانکی برای ما ایجاد می‌کنند؛ نگاه بخشی به بودجه و طمع در بودجه از جانب هر کسی که باشد کار بسیار غلطی است.

او ادامه داد: نگاه سیاسی و طمع به بودجه آتشی نیست که تنها بتواند طرف مقابل را بسوزاند و آتشی که گر گرفت در این شرایط همه را می‌سوزاند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص لابی‌گری‌های انجام شده در بودجه، تاکید کرد: کار مجلس در بودجه لابی‌گری است و اگر لابی‌گری نبود ظرف دو روز بودجه به تصویب می‌رسید.اعتمادآنلاین

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت