پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 دی 1397 ساعت 01:10:: شناسه خبر: 46789

دورهمی مجموعه فرازبام خائیز و خبرنگاران کهگیلویه/

آینده ورزش کهگیلویه درخشان است/برای توسعه کهگیلویه از تمامی نخبگان استفاده کنیم

همزمان با شب یلدا مجموعه فرازبام خائیز دهدشت میزبان خبرنگاران شهرستان کهگیلویه بودند و در نشستی صمیمی ضمن برگزاری رسم دیرینه جشن شب یلدا از موفقیت های تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفتند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

همزمان با شب یلدا مجموعه فرازبام خائیز دهدشت میزبان خبرنگاران شهرستان کهگیلویه بودند و در نشستی صمیمی ضمن برگزاری رسم دیرینه جشن شب یلدا از موفقیت های تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفتند.


به گزارش صدای جنوب،این نشست که رئیس شورای اسلامی شهردهدشت و رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه نیز حضورداشتند رضا نیکویی گفت:موفقیت های ورزشی کهگیلویه در سال جاری برگ زرینی است که همواره بدان افتخار می کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه افزود:ورزشکاران کهگیلویه در المپیاد استعدادهای برتر خوش درخشیدند و ۶ نفر از ورزشکاران در بین ۶۰ استعداد برتر معرفی شدند.

نیکویی ،تیم هندبال فرازبام خائیزدهدشت را افتخار شهرستان دانست و گفت:تا کنون برای حمایت ازاین تیم همه ظرفیت ها رابسیج کرده ایم و این حمایت را ادامه خواهیم داد.
وی از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان در این زمینه قدردانی کرد.

مصطفی پارسایی رئیس هیئت هندبال کهگیلویه نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت اعضای شورای اسلامی و شهرداری دهدشت درنیم فصل اول لیگ برتر هندبال کشور ، اظهارداشت:نیکویی رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه همواره در کنار تیم فرازبام بود و این حمایت و پشتیبانی جای تقدیر دارد.
مدیر رسانه ای باشگاه فرازبام خائیزدهدشت نیز ضمن قدردانی از تلاش های مستمر اصحاب رسانه اظهارکرد:فضای هندبالی استان و شهرستان مدیون فعالیت شبانه روزی خبرنگاران است که با حجم زیاد خبر این فضای همدلی و نشاط را درست کردند.
ادریس کشاورز گفت:مجموعه فرازبام هرچند در لیگ برتر نگاه ها را به خود جلب نموده اما در سایر رده های سنی فعالیت دارد.


کشاورز ادامه داد:امروز دهدشت را با نام هندبال فرازبام می شناسند و امبدواریم که تلاش ها و افتخار افرینی آن همچنان ادامه داشته باشد.
ادریس کشاورز تصریح کرد:سقف آرزوهای فرازبام دیگر حضور در لیگ برتر نیست بلکه برنامه ریزی ها برای قهرمانی در کشور است.
مدیر اجرایی باشگاه هندبال فرازبام خائیزدهدشت نیز رسانه را همراه همیشگی باشگاه عنوان کرد و گفت:هواداران در این مدت سنگ تمام گذاشتند.
کرم پرماه افزود:به نسبت سایر تیم ها بهترین تماشاگران را داریم و نسبت به آنها دارای شرایط بهتری  هستیم.


وی گفت:امروز موفقیت های تیم فرازبام در سطح کشور سبب شده که ظرفیت های دهدشت و همچنین کوه  خائیز بهتر معرفی شوند.
در ادامه این نشست، رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت اظهارداشت:معتقدم مجید پارسایی در فرازبام هزینه نمی کند بلکه در حال سرمایه گذاری است.
جمشیدی گفت:وقتی مردم را شاد کنیم و آنها را به آینده امیدوار نماییم و توشه ای برای آخرت خویش مهیا کنیم این همان سرمایه گذاری مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیزدهدشت است.


وی باقدردانی از تلاش های پارسایی و سایر عوامل باشگاه گفت:ضروری است در جهت شناساندن بیشتر ظرفیت های دهدشت باهمکاری اداره میراث فرهنگی بروشوری تهیه و در بازی های تیم فرازبام توزیع شوند.
جمشیدی تاریخ کهگیلویه را درخشان اما ناشناخته بیان کرد وگفت:باشگاه فرازبام این پتانسیل را دارد تا دوباره کهگیلویه را به استان های کشور معرفی نماید.
رئیس شورای اسلامی دهدشت فرهنگ هواداری تماشاگران دهدشتی را ستود و ادامه داد:هواداران ثابت کردند که می توانند سفیری شایسته برای دیار بلادشاپور باشند.
وی خاطرنشان کرد:مجموعه شهرداری و شورا تمام قد از فرازبام حمایت می کنند.

در ادامه این دیدار مدیرعامل باشگاه فرازبام گفت:کشف استعدادهای نهفته کهگیلویه هدف اولیه ما در روی اوردن به ورزش هندبال بود.
مجیدپارسایی برنامه ریزی وزارت ورزش درحوزه قهرمان پروری را مهم خواندوگفت:استعدادهای برتر کهگیلویه در صورت حمایت می توانند در مسابقات مختلف موفقیت کسب نمایند.
وی با بیان اینکه بایدنخبگان ماشناسانده شوند گفت:برای رشد فرهنگ عمومی و ارتقای جایگاه ورزشی شهرستان نیازاست به زیرساخت ها و آموزش وپروش توجه ویژه ای شود.
مجیدپارسایی گریزی به هزینه های صورت گرفته زد و گفت:بیش از یک میلیارد و ۴۲۰میلیون تومان تا کنون در هندبال کهگیلویه هزینه شده است.
وی افزود:در بازه زمانی سه ماه گذشته ببش از ۵۷۳میلیون تومان در زمینه های مختلف از جمله پرداخت ۵۰درصد قرارداد بازیکنان تیم درنیم فصل اول هزینه شده است.


وی ازشورای اسلامی وشهردار دهدشت قدردانی کردوگفت:هزینه۴سفر برون استانی تیم فرازبام توسط این مجموعه پرداخت شد.
مدیرعامل باشگاه فرازبام ادامه داد:بخش زیادی از هزینه های تیم فرازبام از طریق پروژه های عمرانی که داریم تامین می شود وافتخار میکنیم برای قهرمان پروری در شهرمان هزینه نماییم.

پارسایی با قدردانی از احمدی استاندار استان نیز گفت:فهم بسیاربالای ایشان درحوزه ورزش و پیگیری های بعمل آمده سبب شده در نیم فصل دوم شاهد کمک استاندار به تیم هندبال فرازبام باشیم.
وی از نماینده کهگیلویه بزرگ نیز قدردانی کردوگفت: ضروری است که درمصاف با بزرگان هندبال کشور نظیرمس کرمان،ذوب آهن و سپاهان اصفهان، سردارهاشمی پور حمایت های خود را دو چندان نماید.
مجیدپارسایی با تقدیر ویژه از نجات نیا دستیار وزیرارتباطات واز جوانان پیشکسوت ورزش کهگیلویه اظهارداشت:درزمینه کمک همراه اول،دیدار با وزیرارتباطات وراه اندازی سامانه ussd جناب اقای نجات نیا همکاری داشتند که جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد:فضای سیاسی کهگیلویه آفتی شده وباعث شده نتوانیم از ظرفیت جوانان و نخبگان ما در سراسر کشور استفاده نماییم و زمان آن رسیده برای ساختن شهرستان وتوسعه آن دست یاری بسوی تمامی نیروهای کهگیلویه دراز کنیم.
پارسایی به مردم این نوید را داد و تاکید کرد:والیبال و فوتسال کهگیلویه نیز آینده درخشانی دارند و برای اینکه آنها را مثل فرازبام درسطح کشور معرفی کنیم باید زمینه حضور مربیان تراز اول را دردهدشت فراهم نماییم.

مجیدپارسایی ضمن تاکید بر حضور قدرتمند در مسابقات نیم فصل دوم گفت:احتمال دارد یکی ازبازیکنان باشگاه به تیم اروپایی ترانسفر شود.

وی در پایان از رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان،فرماندارکهگیلویه،اصحاب رسانه،صداوسیما و وزیر ارتباطات قدردانی نمود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت