پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 دی 1397 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 47799

با هدف تعادل نسبی بازار

نمایشگاه صنایع دستی و اصناف در کهگیلویه برگزار می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه از تخفیف ۲۰ درصدی محصولات نمایشگاه صنایع دستی و اصناف خبر داد و تاکید کرد:با توجه به وضعیت حاکم بر بازار و انواع کم فروشی، گران فروشی و احتکار گفت: برپایی این نمایشگاه باعث می شود بازار به تعادل نسبی برسد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

موضوع پر سروصدای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و اصناف در دهدشت در سایه جولان برخی کسبه ختم به خیر شد وقراراست که در موعد مقرر دراین شهر برگزارشود.
به گزارش صدای جنوب،رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ دی ماه به مدت ۱۰ روز در دهدشت برگزار خواهد شد.
سیاوش زمان افزود: این نمایشگاه با حضور ۲۵ استان کشور برگزار می شود.
زمان تعداد غرفه های این نمایشگاه را شامل ۲۰۰غرفه عنوان و تصریح کرد: ۱۰۰غرفه آن مربوط به صنایع دستی خواهد بود که از این تعداد ۸۰ غرفه صنایع دستی و ۲۰غرفه مربوط به سوغات و هدایاست.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه ادامه داد: ۱۰۰ غرفه دیگر مربوط به صنوف آزاد است.
زمان هدف از برگزاری این نمایشگاه را گسترش و اشاعه فرهنگ صنایع دستی، تبادل افکار هنرمندان و صنعتگران در جهت ارتقای کیفیت تولید عنوان کرد.
وی با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه از لحاظ اقتصادی تاثیر ویژه ای برای شهرستان دارد، بیان کرد: زمینه اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر در این نمایشگاه ایجاد خواهد شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه از تخفیف ۲۰ درصدی محصولات نمایشگاه خبر داد و با توجه به وضعیت حاکم بر بازار و انواع کم فروشی، گران فروشی و احتکار گفت: برپایی این نمایشگاه باعث می شود بازار به تعادل نسبی برسد.
وی اضافه کرد: برنامه های جانبی این نمایشگاه جشنواره اقوام ایرانی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و با برپایی سیاه چادر و اجرای برنامه های شاد و متنوع همراه خواهد بود.
همچنین سید یاسین علویان، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه نیز گفت: مستند به بند سه مصوبه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه با فعالیت عرضه تخصصی و صنفی نمایشگاه میراث فرهنگی به مدت یک هفته موافقت به عمل آمد.
وی بیان کرد: شرایط حاد مستولی بر بازار با تشخیص اعضا کمیسیون تنظیم بازار می توانند در چنین شرایطی تصمیم نهایی اتخاذ کنند، که طی نشست اضطراری سه عضو اصلی کمیسیون تنظیم بازار با حضور فرماندار محترم بر دایر بودن صنفی این نمایشگاه موافقت به عمل آمد.
علویان اضافه کرد: مدیر و مجری نمایشگاه ملزم و متعهد به رعایت کلیه حدود و صغور نمایشگاه از قبیل ارایه ی کالای با کیفیت،تعیین نرخ کارشناسی شده، رعایت متراژ غرفه ها و…شد.
همچنین عین الله اخوان، رئیس اتاق اصناف دهدشت نیز گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار این نمایشگاه مجوز برپایی آن را در سطح شهرستان دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت