پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 دی 1397 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 48110

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران بخش کشاورزی برای تخصیص بودجه با فرمانداران رایزنی کنند

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی اظهارکرد: بدون شک بخش کشاورزی از اولویت‌های اصلی مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و اکنون بیشترین مراجعات و تقاضاهای مردمی در این بخش است؛ لذا توجه بیشتر به این بخش ضرورتی انکارناپذیر است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران بخش کشاورزی برای جذب و تخصیص بودجه رایزنی‌های لازم با فرمانداران را داشته باشند.
به گزارش صدای جنوب ، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج‌الدینی در شورای معاونین این سازمان گفت: مدیری را می‌توان نام مدیر جهادی روی آن نهاد که برای خدمت بیشتر به مردم، یک ریال بیشتر اعتبار بگیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود:مدیران شهرستانی لازم است با تعامل با فرمانداران برای اختصاص اعتبار به پروژه‌های اولویت‌دار تلاش و رایزنی کنند.

تاج‌الدینی تأکید کرد: مشغله فرمانداران زیاد است و این مدیران متولی هستند که باید اهمیت بخش کشاورزی را یادآور شوند و از مشارکت و حمایت فرمانداران در پیشبرد اهداف جهاد کشاورزی و خدمت به مردم، بهره بیشتری ببرند.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: بدون شک بخش کشاورزی از اولویت‌های اصلی مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و اکنون بیشترین مراجعات و تقاضاهای مردمی در این بخش است؛ لذا توجه بیشتر به این بخش ضرورتی انکارناپذیر است.

تاج‌الدینی با بیان اینکه مدیران باید از ظرفیت‌های مختلف بودجه به ویژه بودجه‌های متفرقه آگاه باشند، توضیح داد: در کنار جذب و تخصیص بودجه، نحوه هزینه‌کرد این اعتبارات و رعایت اولویت‌های اهمیت فراوانی دارد.

وی از مدیران خود خواست تا تعامل بیشتری با ریش‌سفیدان، معتمدین، بخشداران، کشاورزان، تولیدکنندگان و کارشناسان پهنه داشته باشند و برای خدمت بهتر، بیشتر و به موقع به مردم، از همه این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: یک مدیر بخش کشاورزی وقتی کار خود را به درستی انجام داده است که کمتر موضوعی در حوزه فعالیت او، نیاز به ارجاع به استان و اتاق رئیس سازمان داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت