پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 دی 1397 ساعت 00:10:: شناسه خبر: 48760

کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کهگیلویه برگزار شد

نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،مثل همیشه مدیران وقت ناشناسی کردند و علیرغم اینکه مدیر جلسه(معاون فرماندار) زودتر از سایرین در سالن حضوریافته بود لا تاخیر زیادی وارد شدند.

این تاخیر سبب شد که خنجری به شدت ناراضی و به مدیران مربوطه تذکر دهد.

خنجری گفت:تاخیر مدیران منبعد مورد قبول نیست و از امروز گزارش مدیرانی که به جلسات اهمیت نمی دهند به مدیران استانی داده می شود.

وی افزود:چنین جلساتی برای پیشبرد امور مردم است و هیچ بهانه ای از مدیران پذیرفتنی نیست.

معاون فرماندار کهگیلویه در ادامه اظهار داشت: همه ما در پروسه تولید و اشتغال نقش داریم و هر گونه سهل‌انگاری در انجام وظایف متناسب با این موضوع باعث پیش آمدن حلقه مفقوده و تعلل در کار خواهد شد.

ابراهیم خنجری با بیان اینکه اشتغال دغدغه همه مسؤولان است،گفت: دولت تسهیلات اشتغالزایی خوبی در نظر گرفته که اگر به متقاضیان پرداخت شوند در ایجاد اشتغال مؤثر است.

وی افزود: باید بر پرداخت تسهیلات نظارت شود تا از انحراف اعتبارات جلوگیری گردد.

این مسؤول تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در معرفی متقاضیان جهت دریافت تسهیلات همکاری لازم را داشته باشند و بانک‌ها نقش محوری خود را ایفا کنند.

خنجری با اشاره به مراجعه روزانه ارباب رجوع‌ها و شکایت از روند اعطای تسهیلات گفت: تعدادی از بانک‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که قصد دارند مردم را آزار دهند.

وی با بیان اینکه از مشکلات بانک‌ها اطلاع داریم و می‌دانیم تا حدودی سیستم بانکی سخت‌گیری باید داشته باشد گفت: اما سخت‌گیری بیش از حد به شهرستان لطمه می‌زند.

ابراهیم خنجری بدرفتاری و کوتاهی ادارات را هم متذکر شد و با بیان اینکه صرفا سیستم بانکی را در این باره مقصر نمی‌دانم،گفت: گزارش شده در برخی ادارات مدیران بدون توجه به پرونده متقاضی و یا در نظر گفتن شرایط بدرفتاری می‌کنند،این رفتارها قابل قبول نیست مدیر باید از ابتدا شرایط لازم را به متقاضی گوشزد کنند تا در جریان کار قرار گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت