پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 دی 1397 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 48798

هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود

امین درخشان از برگزاری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در ذیل نمایشگاه کتاب خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه ها نیز از سوم تا هشتم بهمن ماه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امین درخشان گفت: به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برپا می شود.

مدیر کمیته اطلاع رسانی هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این نمایشگاه ها از سوم لغایت هشتم بهمن ماه امسال در محل مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج با حضور مسئولان کشوری و استانی دایر می شود.

درخشان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب در عرصه ملی و استانی شاخص ترین رویداد فرهنگی محسوب می شود، ادامه داد: آنچه مسلم است کتاب و کتابخوانی هنوز در بین مخاطبان و علاقه مندان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی نمایشگاه کتاب را فرصتی ارزشمند برای علاقه مندان به فرهنگ مطالعه دانست و اضافه کرد: نمایشگاه کتاب استان با حضور ناشرین برتر کشوری در دو نوبت صبح (ساعت ٩ تا ١٢ ظهر) و عصرها (ساعت ١۵ و ٣٠ تا ٢٠ شب) پذیرای علاقه مندان است.

مدیر کمیته اطلاع رسانی هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حضور و استقبال مردم فرهنگ دوست استان باعث رونق این نمایشگاه می شود، گفت: تجربه سال های گذشته نمایشگاه کتاب نشان داد، استقبال مردم استان از نمایشگاه مطلوب دست اندرکاران و ناشرین کتاب است.

درخشان همچنین از برگزاری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در ذیل نمایشگاه کتاب خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه ها نیز از سوم تا هشتم بهمن ماه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت