پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 دی 1397 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 48998

فرماندارچرام درجلسه شورای اداری:

بزرگترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی مطالبات مردم از مسئولین است/جهاد کشاورزی و دامپزشکی ازخروج دام زنده جلوگیری کنند

جلسه شورای اداری شهرستان چرام با هدف برنامه ریزی برای جشن چهلیمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ریاست فرماندار چرام وباحضوراعضای شورای اداری درسالن شبکه بهداشت چرام برگزارشد

به گزارش صدای جنوب ، جلسه شورای اداری شهرستان چرام با هدف برنامه ریزی برای جشن چهلیمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ریاست فرماندار چرام وباحضوراعضای شورای اداری درسالن شبکه بهداشت چرام برگزارشد.
در این جلسه هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: تغییر و تحولات که در کشورهایی به عنوان انقلاب رخ می‌دهد هزینه های خاص خودش را دارد اینکه نظام شاهنشاهی به جمهوری آن هم جمهوری اسلامی که با بقیه انقلاب ها سابقه انقلاب ها کشورهای دنیا متفاوت است هزینه‌‌های خاص خودش را دارد.
بزرگترین دستاورد در پیروزی انقلاب اسلامی خواستهای مردم و مطالبات مردم از مسولین هست و این اگاهی بخشی مردم در جامعه را می رساند.

رئیس شورای اداری شهرستان چرام گفت،:بزرگترین مشکلی که برای هر نظام به وجود می آید فاصله ای است که بین مردم و مسولین درست می شود و آن ضعف سرمایه اجتماعی اگر ما سرمایه اجتماعی خودمان را بالا ببریم که بزرگترین سرمایه اجتماعی هر جامعه اعتماد است (اعتماد مردم به مسئولین و مسئولین به مردم)
اگه ما رابطه خود را با مردم بالا ببریم و سرمایه اجتماعی را تقویت کنیم این مشکلات را که در کشور وجود دارد پشت سر خواهیم گذاشت.

فتاحی اصل گفت:در زمان های گذشته مردم عشایری و روستایی جامعه ما از وضعیت دنیا و کشور و خواسته های خودشان اطلاعی نداشتند و این آگاهی بخش و مطالبه گری به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چرام در خصوص استخر شنای چرام که دغدغه جوانان و مردم این شهر است گفت:بحث راه اندازی استخر شنا در شهرستان چرام که برای چرام لازم هست و از دغدغه های مردم هست اما از لحاظ هزینه ای در شهر چرام جواب نمی دهد،همه ادارات اعتبارات فرهنگی دارند و بعضی دستگاها با توجه به اینکه جمعیت پرسنلی زیاد دارند به صورت مستقل قرارداد ببندند.
فرماندار شهرستان چرام با تاکید به رعایت کردن بهداشت در استخر شنا گقت:به صورت ویژه نظارت داریم بابت بهداشت استخر شنا حتی تاکید کردیم که با پرداخت پول آب توسط فرمانداری استخر در چرام فعال بماند.

فرماندار شهرستان چرام در خصوص بارندگی های اخیر در شهرستان چرام و مسدود شدن جادهای روستایی و عشایری گفت:امور عشایری نسبت به بازگشایی جاده هایی که بسته شده هر چه زودتر اقدام کند.
فتاحی اصل در مورد توزیع گوشت در شهرستان چرام ضمن تشکر از امام جمعه و امور صنفی بابت پیگیربودن درخصوص اضافه کردن سهمیه گوشت افزود:در خصوص صف طولانی توزیع گوشت و مشکلاتی که برای مردم هست این امادگی را داریم که در چند نقطه شهر کار توزیع گوشت انجام شود به شرط اینکه عاملین توزیع امکانات اولیه را داشته باشند که جا دارد
از جناب نوروزی که از دیروز ساعت ۷صبح تا ۱۰شب در مکان توزیع گوشت حضوری فعال داشتند تشکر می کنم.

وی در پایان عنوان کرد:در خصوص خروج دام زنده از شهرستان در جلسه گذشته مطرح شد و قرار شد جهاد کشاورزی و دامپزشکی با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند که باز هم در این جلسه تاکید می کنم که ادارات نامبرده همکاری لازم را داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت