پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 بهمن 1397 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 49101

برگزاری نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی چرام +تصاویر

نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی چرام برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛ حجت‌الاسلام سید مرتضی زاهدی نیا صبح سه شنبه در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی چرام برگزار شد با اشاره به گسترش ندای انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان، اظهارکرد: امروز ایران اسلامی به رغم همه توطئه‌های دشمنان یکی از قدرت‌های جهان محسوب می شود.

مسئول کمیته روستایی و عشایری چرام و سرفاریاب با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سبب احیای دین اسلام و استقرار حکومت اسلامی شده است، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ما پاسداری از انقلاب اسلامی و صدور پیام آن به سایر نقاط جهان است.

وی با تأکید برلزوم فراهم کردن زمینه مناسب برای برگزاری جشن‌های انقلاب در سطح روستاها، ادامه‌داد: با پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیاری به روستاییان و عشایر ارائه شده است لذا تمامی دستاوردهای انقلاب برای روستاها باید تبیین شود.
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی چرام با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در طول چهل سال گذشته دشمن بارها با توطئه و دسیسه به دنبال ضربه به انقلاب اسلامی  و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که ملت ایران در برابر همه آنها ایستادگی کرده و به سمت جهانی شدن پیش می رود.

زاهدی نیا در ادامه با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام در میان جامعه هستند، بیان‌کرد: با آگاهی و بصیرت ملت بزرگ ایران این توطئه و سیاه‌نمایی دشمنان نیز ناکام خواهد ماند.

ودر آخر ایشان با هماهنگی بخشداران و دهیاران محترم روستاهای چرام و سرفاریاب و آموزش پرورش و سایر نهادهای حاضر در جلسه زمان برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف شهرستان اعلام کردند.

روستای شیخ حسین در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ساعت ۹ صبح

روستای سواری سرفاریاب ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ساعت ۹ صبح

روستای بردیان ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ساعت ۹ صبح

روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ساعت ۹ صبح

روستای کره شهبازی ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ساعت ۹ صبح

و روستای القچین علیا ۱۳۹۷/۱۱/۱۷در ساعت ۱۵ عصر برگزار می شود.

وی با اشاره به تحولات فراوان در حوزه کشاورزی، گفت: ایران زمانی بزرگترین واردکننده محصولات کشاورزی بود اما امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی به کشوری خودکفا در بسیاری از محصولات کشاورزی تبدیل شده است.

مسئول کمیته روستایی و عشایری چرام و سرفاریاب با اشاره به تولید ۸۰ درصد محصولات کشاورزی کشور در روستاها، تاکید کرد: روستاییان با کار مستمر و تولید محصولات کشاورزی سبب رونق سفره‌های مردم شده و کشور را از زیر بار ذلت استکبار جهانی رها کرده اند.

حجت‌الاسلام زاهدی نیا با بیان اینکه پشتیبانی مردم از انقلاب و ولایت عامل اقتدار و ماندگاری نظام است، افزود: انقلاب به واسطه اسلام و آموزه‌های قرآنی به پیروزی رسید و تا به امروز تداوم داشته است.

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت