پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 بهمن 1397 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 49116

رئیس موسسه نمایشگاه‌های ایران:

کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز در برگزاری نمایشگاه کتاب در سراسر ایران است

رئیس موسسه نمایشگاه‌های ایران بیان کرد: ناشرین برجسته کشوری سه برابر ظرفیت برای شرکت در نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند اما به دلیل محدودیت‌ها ناچار به گزینش ناشرین بودیم‌.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هجدهمین نمایشگاه کتاب صبح امروز با حضور رئیس موسسه نمایشگاه‌های ایران، احمدی استاندار و سایر مسوولان استان افتتاح شد.

به گزارش صدای جنوب،قادر آشنا در این آیین با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز در برگزاری نمایشگاه کتاب در سراسر ایران است، گفت: در حال حاضر استان‌های بوشهر، قزوین و سیستان و بلوچستان در تدارک برگزاری نمایشگاه کتاب هستند.

رئیس موسسه نمایشگاه‌های ایران بیان کرد: ناشرین برجسته کشوری سه برابر ظرفیت برای شرکت در نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند اما به دلیل محدودیت‌ها ناچار به گزینش ناشرین بودیم‌.

وی تصریح کرد: ۲۱ نمایشگاه کتاب در سراسر استان‌های کشور برگزاریم کردیم و در ایام پایانی سال ۷ نمایشگاه دیگر برگزار می‌شود.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به کتاب دغدغه‌ها و نگرانی‌های حضرت امام اشاره کرد و گفت: در این کتاب که توسط موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) چاپ شده اسلام، حفظ نظام جمهوری اسلامی و مردم سه دغدغه حضرت امام است که در ابن کتاب آمده است.

این مسؤول بیان کرد: امام در این کتاب نگرانی خود را از اینکه اسلام توسط علما، فضلا، مدیران، اندیشمندان، نخبگان سیاسی و …..به خطر بیفتد را بیان کردند، ایشان حتی نگران تشریفاتی شدن حوزه علمیه بودند و بسیاری دیگر از نگرانی‌های امام در این کتاب است که امروزه همه این نگرانی‌های حضرت امام در زندگی ما قابل مشاهده است.

آشنا عنوان کرد: برای عبور از این وضعیت کنونی باید فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبری را سرلوحه قرار دهیم.

همچنین در حاشیه هجدهمین نمایشگاه استان اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برپا است.

در این مراسم همچنین به نمایندگی از ۱۳۶ عنوان کتاب تالیفی استان در سال ۱۳۹۷ از کتاب ماجرای هیراد و نجات شاهزاده به نویسندگی عرفان شیروانی لک رونمایی می‌شود.

سید علی پرواز مدیرکل سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیزبه اهمیت و جایگاه رسانه‌ها پرداخت و اظهار کرد:زبان گویا و شنوای جامعه باشد، اگر رسانه زبانه گویاو چشم بینای جامعه باشد، ما مسوولان دست و پایم را جمع می‌کنیم و چنین رسانه‌ای قابل احترام است. ما مسوولان باید کمک کنیم به ارتقاء عملکرد شما رسانه‌ها، نمی‌شود دم از جمهوریت بزنیم، رسانه‌ها را محدود کنیم.
وی گفت: نمی‌شود دم از عدالت و حقیقت‌طلبی بزنیم و رسانه‌ها را محدودیت کنیم. مهم این است که همه رسانه‌ها را چه رسانه‌های منتقد، چه مخالف و چه مستقل را احترام قائل شوم و تا این تکثر را در ساحت رسانه‌ها قائل نباشیم و به رسمیت نشناسیم، ما می‌توانیم کارهای بزرگ و گام‌های بزرگ برداریم.
معاون دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با  با بیان اینکه نقد منصفانه برای جامعه ضرورت دارد، اظهار داشت: نقد منصفانه برای جامعه خوب است البته نه تخریب.

بنا بر این گزارش، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسوولان استان از غرفه‌های رسانه‌های مختلف استان بازدید به عمل آوردند. سایر مسوولان هم از رسانه‌های استان یکی یکی بازدید به عمل می‌آورند. هر کدام از غرفه‌ها سعی می‌کردند که در بهترین شکل معرفی شوند.
محمد کاظم نظری معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که سابقه او در فرمانداری بویراحمد مورد تجمید قرار گرفت از سوی کارشناسان و صاحب نظران و در معاونت سیاسی هم نظم قابل قبولی بخشیده‌اند به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با سعه صدر تمام غرفه‌ها را مورد بازدید قرار داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت