پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مرداد 1395 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 4941

دیدار امام جمعه ومسئولان بخش سرفاریاب با خانواده شهدای منطقه سادات امام زاده علی(ع)

هرگونه ورود به عرصه دفاع مقدس به معنای ورود به عالم قدسیانی است که جز با طهارت نمی‌توان در محضر آنان وارد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسئولان بخش سرفاریاب به همراه امام جمعه   سرفاریاب از چهار خانواده شهید منطقه سادات امام زاده علی(ع)دیدارکردند و از نزدیک  بامشکلات آنهااشنا شدند.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب،شهیدان فرج الله دانشی،علی بینا اسلامی نیا ، امید علی حجتی نژاد وسید سلیمان دانشی درمنطقه سادات امامزاده علی(ع) از توابع این بخش در  دفاع مقدس جان خود را نثار نمودند.

امام جمعه سرفاریاب در این بازدیدها که در فضایی آکنده از صمیمیت برگزار گردید ضمن گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس, خدمت به خانواده‌های شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند دانست و گفت:  خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود.

سید فرج الله پژمان افزود: هرگونه ورود به عرصه دفاع مقدس به معنای ورود به عالم قدسیانی است که جز با طهارت نمی‌توان در محضر آنان وارد شد چرا که آنان شاهدند و ما مشهود و بازماندگان شهدا نیز دینی بزرگ بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت‌رسانی، دلجویی و سپاسگزاری از آن‌ها وظیفه‌ای همگانی است.

بخشدار سرفاریاب در این بازدید ،  لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا تصریح کرد: نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد و امید و انگیزه برای مبارزه با استکبار جهانی و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی را به‌دنبال دارد.

غلام حسن آتش سودا  رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا را افتخار بزرگی دانست وان را  ادای دین به ارزش‌های انقلاب اسلامی ذکر نمود.

گغتنی است در پایان این بازدید که با همت حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) سرفاریاب  انجام گرفت هدایایی نیز از طرف فرماندهی این حوزه به والدین شهدا تقدیم گردید.

خبرنگار،موسی باوند

.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت