پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1397 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 49527

همایش پیاده روی خانواده در سرفاریاب/خواب مسئولین و اقدامات فرهنگی و ورزشی که فقط شعار است

همایشی که به عنوان همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی به مناسبت گرامیداشت دهه پرفروغ فجر در سرفاریاب برگزار شد، باحضورپرشورمردم بخشدارسرفاریاب ،امام جمعه ،رئیس و اعضای شورااسلامی مسئول منابع طبیعی فرمانده حوزه مقاومت امابدون حضوربعضی ازمسئولین بخش از حوزه مقاومت تاگلزارشهدای دیرباز این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب ، همایشی که به عنوان همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی به مناسبت گرامیداشت دهه پرفروغ فجر در سرفاریاب برگزار شد، باحضورپرشورمردم بخشدارسرفاریاب ،امام جمعه ،رئیس و اعضای شورااسلامی مسئول منابع طبیعی فرمانده حوزه مقاومت امابدون حضوربعضی ازمسئولین بخش از حوزه مقاومت تاگلزارشهدای دیرباز این شهر برگزار شد.
این همایش که با همکاری و تلاش هیئت همگانی سرفاریاب با اهدای جوایز به تعدادی از شرکت کننده ها همراه بود، بدون حضور مسئولین برگزار شد.
ورزش نقش مهمی به عنوان ایجاد کننده سلامتی، نشاط، شادابی و پرکردن اوقات فراغت به روش مفید و عنصر پیش گیرنده بیماری های جسمی و روانی است، ورزش تنها موضوعی است که آثار و برکت فراوانی در سلامت اخلاق جامعه دارد و در تمامی ابعاد اجتماعی، فرهنگی تاثیر گذار است وهمچنین ورزش درسرفاریاب برگزارنمی شودوبچه های سرفاریاب رتبه کسب نمی کنند. این جملات سخنان مسولین است که در جلسات  و نشست ها بیان می شود اما این شعارها تنها برای پر کردن پرتال های سازمانی بیان می شوند.
یکی از شرکت کننده ها از خواب مسئولین در روز جمعه صحبت می کرد و دیگری با طعنه می گفت مسئولین که کاری نمی کنند…
جالب این بود که بعضی ازمسئولین ازنبودبودجه فرهنگی وورزشی صحبت می کنندوآیایک اداره درسطح یک بخش بودجه فرهنگی وورزشی نداردواگرواقعا بودجه فرهنگی ورزشی نداردپس می توان بایک مدیریت صحیح کمکی به کارهاکرد.
بعضى از مسئولین به جاى “عمل” و با بزرگ نشان دادن خود، تنها شعار مى دهند! عملکرد و رفتار خوب، بهترین معرف خدمتگزاران است؛ نیازى به شعار نیست!
درست در امور کوچک شخصیت افراد آشکار می‌شود زیرا آدمی در این امور نمی‌کوشد تا بر خود مسلط باشد و غالبا می‌توان از اعمال ناچیز و روش عادی افراد به خودخواهی بی‌حد‌و‌مرزشان پی‌برد
مسئول هیئت همگانی سرفاریاب ازحضورپرشورمردم وخانواده ه های شهدا،بخشداروروحانیون درراس امام جمعه مسئول منابع طبیعی فرمانده حوزه مقاومت رئیس شورای اسلامی شهرسرفاریاب وبخش رئیس اداره ورزش وجوانان چرام ومسئول هیئت همگانی شهرستان چرام دهیاردهنووگرگیو که دراین همایش همکاری داشتندتقدیرکرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت