پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1397 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 49552

امام جمعه سرفاریاب:

دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف چشمگیر است/جشن پیروزی انقلاب خارچشم دشمنان است

انقلاب اسلامی ایران نه تنها برای مردم کشورمان بلکه برای سایر ملت های دنیا الهام آفرین بوده و با تدابیر هوشمندانه امام راحل(ره) و رهبری معظم دستاوردهای عظیمی را به دست آورده که غرور آفرین هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب

دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف چشمگیر است

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب امام جمعه سرفاریاب گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام حوزه ها از جمله مقابله با تحریم ها، خنثی سازی توطئه های دشمنان،برگزاری انتخابات ونقش مردم‌درتعیین سرنوشت خود،توسعه زیرساخت پیشرفت های نظامی ودفاعی و عدم وابستگی به بیگانگان بسیار چشمگیر و بی بدیل است.
وی اظهارکرد:درزیرساخت ها۶برابرشدن راههاوافزایش راههای اصلی وفرعی از۳۶هزارکیلومتربه ۲۱۰کیلومترمی باشد
حجت الاسلام سیدفرج اله پژمان اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی به برکت مقاومت، ایستادگی، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران به دست آمده است.
وی بیان کرد: در نظام شکوهمند ایران اسلامی بهترین حاکمان و خادمان دین و مردم را داریم و در طول چهار دهه از عمر انقلاب بهترین خدمات را شاهد بوده ایم.
امام جمعه سرفاریاب بر اهمیت اطلاع رسانی اقدامات ۴۰ ساله نظام در بخش ، برجسته کردن خدمات و اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
پژمان گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها برای مردم کشورمان بلکه برای سایر ملت های دنیا الهام آفرین بوده و با تدابیر هوشمندانه امام راحل(ره) و رهبری معظم دستاوردهای عظیمی را به دست آورده که غرور آفرین هستند.

وی عنوان کرد:جشن پیروزی انقلاب خارچشم دشمنان است .

وی ادامه داد:همه مسئولین دست به دست هم دهندوبه مردم خدمت کنندچراکه مردم پای مشکلات ایستاده اند
خطیب جمعه سرفاریاب عنوان کرد: ملت ایران در کنار امام و رهبری در چهار دهه اخیر توانسته اند این انقلاب با شکوه را به مردم دنیا معرفی کنند.
وی افزود: مدعیان دفاع از حقوق بشر با وضع تحریم های مختلف ضربه های سختی را به ملت و دولت ایران وارد کرده اند اما با ایستادگی و مقاومت مردم کشورمان   نقشه های شوم دشمنان خنثی شده است.
حجت الاسلام پژمان گفت: دشمنان اسلام با تمام توان در تلاش هستند که دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را منفی جلوه دهند لذا همگان مکلف هستند با توطئه های دشمنان مقابله کنند که بیان اقدامات و اطلاع رسانی خدمات و شاخص ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت