پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1397 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 50160

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان : دهه فجر تجلی حضور آگاهانه مردم برای رسیدن به انقلابی پویا درتاریخ بود

جشن بزرگ چهل چراغ انقلاب با  حضور  رضا دهبانی  پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار لنده وجمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

به گزارش صدای جنوب؛ رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشن با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه(سلام الله علیها)، گفت: برنامه جشن بزرگ انقلاب از بهتردهه فجر تجلی حضور آگاهانه مردم برای رسیدن به انقلابی پویا در تاریخ بود.

وی افزود: الله اکبرهای مردم در خیابان‌ها و فریادهای انان برای کسب آزادی با تبعیت از امام راحل و با تقدیم خون هزاران هزار شهید برای پیروزی انقلاب اسلامی نمونه‌ای رشادت‌ها و حضور همیشه در صحنه مردم ایران اسلامی است.

دهبانی پور اظهارکرد: جشن پیروزی انقلاب جشن تبلور رشادت‌ها، شهادت‌ها، حماسه‌ها و رویدادهای مهم در تاریخی‌ترین روزها یعنی دهه مبارک فجر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این جشن بهانه‌ای بود برای تجلیل از هنرمندانی که در طول سال بیشترین همکاری را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری با ارشاد اسلامی دارند.

وی تصریح کرد: بدون توسعه فرهنگی شاهد گسترش بداخلاقی‌های سیاسی در سطح جامعه خواهیم بود که لازم است همه برای توسعه آن تلاش کنیم.

دهبانی پور از همکاری و همراهی اصحاب رسانه به عنوان بازوان اصلی توسعه جامعه قدردانی ویژه کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت