پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1397 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 50421

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پرداخت ۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به بیمه شدگان تامین اجتماعی

عباس نورمحمدی اظهارداشت:در ١٠ ماه نخست سال جاری ١٩٠٠میلیارد ریال به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است .

پایگاه خبری صدای جنوب:

در ١٠ ماه نخست سال جاری ١٩٠٠میلیارد ریال به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است .

به گزارش صدای جنوب،مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر اظهارداشت : این مبالغ صرف ارایه تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت از جمله مستمری های بازنشستگی ، ازکارافتادگی و بازماندگان ، مقرری بیمه بیکاری ، کمک هزینه ازدواج ، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری و… شده است .

عباس نورمحمدی ، تعمیم پوشش بیمه ای برای همه اقشار جامعه را از برکات انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود : کارگران مزد و حقوق بگیر که به عنوان بیمه شدگان اجباری قلمداد می شوند ، تنها گروهی بودند که پیش از انقلاب از پوشش بیمه ای تامین اجتماعی برخوردار بودند ، اما هم اکنون امکان بهره مندی  اقشار گوناکون جامعه شامل کارگران ساختمانی ، زنان خانه دار ، قالی بافان ، شاغلان در صنایع دستی ، باغداران ، دامداران ، زنان سرپرست خانوار ، نویسندگان ، هنرمندان ، ورزشکاران ، مهندسان ، خویش فرمایان ، دانشجویان و … نیز از خدمات و حمایت های بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در راستای اصل ٢٩ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران فراهم است .

وی تعداد کارگاه های فعال مشمول قانون تامین اجتماعی در استان را ٩٩۶٩ کارگاه اعلام کرد و گفت : در سال ١٣۵٧ تعداد این کارگاه ها ٣١٠ کارگاه بود که رشدی ٣٢ برابری را نشان می دهد .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت