پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1397 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 50523

سد ایلی آباد ممبی در شهرستان بهمئی به بهره برداری رسید

با حضور سردارهاشمی پور، سد ایلی آباد ممبی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید

پایگاه خبری صدای جنوب:

همزمان با دهه مبارک فجر ،سد خاکی ایلی آباد باحجم آب گیری سه میلیون و دویست هزار متر مکعب و هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش ممبی از توابع شهرستان بهمئی با پیگیری سردار هاشمی پور به بهره برداری رسید.

به گزارش صدای جنوب، عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در آیین افتتاح این سد که با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و استقبال عمومی مردم همراه بود گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم احداث این سد بود که به برکت نظام جمهوری اسلامی و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به مردم اهداء شده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی وجود این سد را برای مردم بسیار ارزشمند و ضروری دانست و اظهار داشت: سد خاکی ایلی آباد در مهار آب های روان و سطحی، تقویت و تأمین سفره های زیر زمینی، رونق گردشگری و کمک به تولید و اشتغال خصوصا در بخش کشاورزی بسیار مفید است و انتظار میرود مردم از این خدمت نظام به درستی استفاده نمایند.

نماینده مردم در مجلس از حسن توجه استاندار، معاون امور اقتصادی و مدیر کل جهاد کشاورزی و مجموعه تحت مدیریتی و اداره جهاد شهرستان قدردانی نمود و افزود: انتظار دارم اجرا نمودن فاز دوم سد را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند و ضمن سپاسگزاری از همکاری مردم، مسئولان مربوطه نسبت به رفع معارضات احتمالی اهتمام ویژه داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت