پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1395 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 5082

صبح امروز صورت گرفت:

تجدید میثاق خبرنگاران کهگیلویه با شهدا

کاظمی‌جو افزود: با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان برنامه خوبی پیش‌بینی شده و از زحمات خبرنگاران تجلیل می‌شود.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت روز خبرنگار ،اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه صبح امروز به همراه فرماندار، فرمانده انتظامی و دادستان و مسؤولان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با حضور در یادمان شهدای گمنام با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.

به گزارش صدای جنوب ،در این مراسم خبرنگاران و مسؤولان شرکت کننده با قرائت فاتحه و نثار گل از مقام شامخ شهدا و رشادت‌های آنان تجلیل کرده و با آرمان‌های والای شهیدان میثاق دوباره بستند.

سید ایرج کاظمی‌جو با تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه خبر اظهار داشت: روز خبرنگار فرصتی برای ارج نهادن به زحمت‌های یک ساله این عزیزان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: به پاس بزرگداشت مناسبت‌هایی که در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است برنامه‌هایی معمولاً تدارک دیده و اجرا می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه حضور در گلزار شهدا و عطرافشانی قبور مطهر شهدا نخستین گام در اجرای این برنامه‌ها است اضافه کرد: با توجه به مظلومیت شهدای گمنام و دغدغه خبرنگاران در پیگیری مشکلات این یادمان به پیشنهاد اصحاب رسانه این محل برای تجدید بیعت با شهدا انتخاب شد.

کاظمی‌جو تصریح کرد: مشکلات یادمان شهدای گمنام بارها در رسانه‌ها انعکاس یافته اما متأسفانه با گذشت چند سال هم‌چنان در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور اعضای شورای اداری،خبرنگاران و خانواده آن‌ها خبر داد و گفت: این آیین امروز ساعت شش عصر در فرهنگسرای ارشاد اجرا می‌شود.

کاظمی‌جو افزود: با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان برنامه خوبی پیش‌بینی شده و از زحمات خبرنگاران تجلیل می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت