پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1397 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 51217

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:

پیشرفت فیزیکی جاده ملی پاتاوه – دهدشت ۸۲ درصد است

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در بازدید از محور پاتاوه -دهدشت پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۸۲درصد اعلام کرد

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: به علت تأخیرهای پیش آمده ناشی از بارندگی‌ها تکمیل محور پاتاوه به دهدشت به پایان سال آینده خواهد رسید.

به گزارش صدای جنوب،عدل هاشمی‌پور امروز در بازدید از محور پاتاوه به دهدشت پیشرفت این پروژه را خوب توصیف کرد و افزود:تأخیر دو ماهه ناشی از بارندگی‌های اخیر اجازه نمی‌دهد تکمیل پروژه به نیمه نخست سال آینده برسد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه پروژه ۸۲ درصد پیشرفت فیزکی دارد ،افزود: بعد از بارندگی عملیات پروژه شامل پل‌های خاص و تونل‌ها آغاز می‌شود و نهایتا تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد.

هاشمی‌پور گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان در دو بخش اعتبارات ملی و اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به پروژه اختصاص یافته و جای نگرانی برای تأمین مالی وجود ندارد.

وی،افزود:گلوگاه‌های اصلی کار مانند احداث پل‌های خاص و تونل‌ها انجام شده یا در حال انجام است.

هاشمی پور ادامه داد: از لوداب تاگردنگه نیر عملیات زیرسازی و آسفالت عمدتا انجام شده است.

عدل هاشمی پور بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح کهگیلویه بزرگ از بن‌بست خارج خواهد شد.

عملیات اجرایی این جاده در سال ۱۳۷۳ آغاز شده که تاکنون به دلیل کمبود اعتبار بهره برداری نرسیده است.این جاده به طول ۱۳۷ کیلومتر از مهمترین طرح‌های ملی در حوزه راه‌سازی است که با بهره برداری آن ضمن کوتاه‌تر شدن مسیر اصفهان به بنادرجنوبی کشور، بیش از ۴۰۰ روستای محروم در ۲ شهرستان بویراحمد و کهگیلویه با جمعیتی افزون بر ۱۰۰ هزار نفر از نعمت جاده مناسب برخوردار خواهند شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت