پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1395 ساعت 06:01:: شناسه خبر: 513

پیش بینی اب وهوادرروزهای اینده:

ورود سامانه بارشی به کشور از یکشنبه

باپیش‌بینی هوای تهران و ایران طی روزهای آینده
دمای هوا تا فردا ۷ درجه افزایش می‌یابد همچنین
سامانه بارشی از یکشنبه واردکشورمیشود

به گزارش”صدای جنوب” وبه نقل ازانتخاب سازمان هواشناسی برای ۲۴ ساعت آینده افزایش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای هوا را پیش‌بینی کرد، همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها سامانه بارشی جدید از یکشنبه آینده وارد کشور می‌شود.
بر اساس آخرین تصاویر ماهواره و نقشه‌های هواشناسی، جو آرام در غالب مناطق کشور برای امروز پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود تا اواخر جمعه این شرایط تداوم یابد.

تصاویر ماهواره در حال حاضر خیزش توده گردوخاک را به سبب وزش باد شدید در جنوب شرق کشور، در استان سیستان و بلوچستان نشان می‌دهد که به‌تدریج تا اواخر امروز به جنوب غرب پاکستان انتقال می‌یابد.

از امروز به‌تدریج با برقرار شدن وزش باد جنوبی بر روی البرز، دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده به‌طور نسبی ببین ۷ تا ۱۰ درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت.

شدت بارش سامانه جدید روز یکشنبه تا دوشنبه در دامنه‌های غربی زاگرس در استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام و همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز غربی پیش‌بینی می‌شود که گاهی با رگبار و رعدوبرق همراه خواهد بود و به‌احتمال بسیار در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی غرب و شمال غرب و ارتفاعات البرز، بارش به شکل برف و وزش باد شدید همراه با کولاک برف، خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت