پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اسفند 1397 ساعت 17:12:: شناسه خبر: 51779

آغاز چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد در یاسوج

صبح امروز با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسؤولان استانی مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسؤولان استانی مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد برگزار شد.

هادی زارع‌پور در این همایش با بیان این‌که جشنواره فیلم رشد یکی از با سابقه‌ترین جشنواره‌ها در حوزه آموزش است اظهار کرد: این فرصتی مناسب برای دانش‌آموزان است تا در موضوعات مختلف در این جشنواره ورود پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این جشنواره ۵۰ فیلم کوتاه با موضوع‌های تربیتی، علمی و آموزشی برای دانش‌آموزان شهر‌ها و روستا‌ها اکران می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: جشنواره فیلم رشد همه ساله با هدف آموزش نکته های اخلاقی، تربیتی و آشنایی بیشتر جوانان با تکنولوژی جدید و در راستای اهداف تعلیم و تربیت برگزار می شود.

اسماعیل رضایی‌نیک رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان هم اظهار کرد: میزبانی اکران فیلم‌های چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در استان مایه افتخار است و از این نظر بسیار خوشحالیم.

وی با بیان این‌که یکی از تأثیرگذارترین جشنواره‌ها جشنواره فیلم رشد است زیرا این تأثیرگذاری در مدارس اتفاق می‌افتد، گفت:  جشنواره فیلم رشد یک جشنواره آموزشی است که دانش‌آموزان توانمند بار می‌آورد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت