پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1397 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 52003

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن؛

از بانوان شاغل در مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه تجلیل شد

به مناسبت میلاد باسعادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن ، از بانوان شاغل در مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه تجلیل به عمل آمد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آیین تجلیل از بانوان شاغل در مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه با حضور امام جمعه دهدشت ،معاون فرماندهی انتظامی ،رئیس اداره منابع طببعی و رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب:امام جمعه دهدشت  با بیان این‌که حضرت فاطمه زهرا (س) در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و پرداختن به امور خانواده، بانویی نمونه بودند، گفت: به برکت نظام اسلامی، حضور بانوان  در تمام ابعاد جامعه مشاهده می شود  و برخی بانوان در پست‌های مهم کشور  مشغول به خدمت هستند.

حجت الاسلام سیدنصیرحسینی جایگاه زنان را بسیار ارزشمند دانست و تأکید کرد: زنان باید از این جایگاه  با حفظ قداست خویش محافظت نمایند.

وی با بیان این‌که امیدواریم بانوان ایران اسلامی همواره در حوزه‌های مختلف اجتماعی و به‌ویژه خانواده به  حضرت فاطمه زهرا (س) تأسی کنند، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام عرصه‌ها ازجمله خوش‌رویی، اخلاق،دست‌گیری از مستمندان و به‌ویژه تبعیت از رهبر و امام زمانه‌ خودش حضرت علی (ع) بانویی نمونه بود.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلوبه در این مراسم از مسئولیت پذیری و نقش بانوان شاغل در این مدیریت در توسعه کشاورزی شهرستان  قدردانی کرد.

حجه الاسلام دانشخواه بااشاره به ویژگی‌های بارز دخت نبی مکرم ‌اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: بدیهی است که حضرت زهرا(س) الگوی کاملی برای زنان عالم هستند و زندگی ایشان می‌تواند سرلوحه همه افراد به ویژه زنان قرار گیرد.

وی اجرای چنین برنامه هایی را سبب افزایش همدلی در میان پرسنل و ارج گذاری به مقام آنها دانست و گفت:در مدیریت جهاد کشاورزی تا کنون برنامه های فرهنگی زیادی به مناسبت های مختلف برگزار شده است.

در پایان از بانوان شاغل در مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه تجلیل شد.

لازم به ذکر است؛ این آیین بعد از قرائت دعای کساء برگزار و با مولودی خوانی و صرف صبحانه همراه بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت