پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1397 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 52044

امام جمعه سرفاریاب مطرح کرد:

خودکفایی و توانمندسازی نیازمندان، گام بلند و مثبت کمیته امداد است/استقامت مردم ومسئولین دربرابرتحریم ها دشمنان راناامیدمی کند

وی تاسیس کمیته امداد را نشان از درایت و تدبیر خردمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز، یادگار بزرگ امام (ره) در خدمت رسانی به نیازمندان، پیشگام است

حجت‌الاسلام سید فرج الله پژمان در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سرفاریاب با اشاره به روز احسان و نیکوکاری اظهار داشت: افراد جامعه نباید نسبت به نیازمندان، ایتام و مستمندان بی‌تفاوت باشند.

وی به سالروز تشکیل کمیته امداد در ۱۴ اسفند اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم نیکوکاراستان امسال هم حضور گسترده‌ای در جشن نیکوکاری داشته باشندوباحداقل کمک خوددل نیازمندان راشادکنند.
سیدفرج الله پژمان عنوان کرد:خودکفایی و توانمندسازی نیازمندان، گام بلند و مثبت کمیته امداد است.
وی تاسیس کمیته امداد را نشان از درایت و تدبیر خردمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز، یادگار بزرگ امام (ره) در خدمت رسانی به نیازمندان، پیشگام است.
وی بیان کرد: اخلاص در خدمات رسانی به محرومان باید در سرلوحه اقدامات و برنامه های کمیته امداد قرار گیرد و تمامی تلاش مسئوولان کمیته امداد استان در راستای کاهش محرومیت از مردم نیازمند باشدوتاکنون هم درمحرومیت زدایی کارانهاقابل تحسین وکوتاهی صورت نگرفته است.
پژمان بر لزوم تلاش بیشتر مسؤولان برای بهبود معیشت مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان برای جلب رضایت مردم باید تبعیض ها را بردارندو این امر باید در عمل محقق شود، نه شعار.
خطیب جمعه سرفاریاب عنوان کرد:دشمنان دست ازتحریم برنمی دارندواین به دیروزوامروزفردانیست نیازهست مسئولین آینده نگری کنند.
وی افزود:دربرابرتحریم هااستقامت مردم ومسئولین دشمنان راناامیدمی کند .
وی افزود:دشمن باجنگ نظامی باایران واردجنگ نمی شوندوجنگ اقتصادی ونرم رابازکرده وبایدبیانات رهبری در تمام حوزه‌ها منشوری به ویژه اقتصادی به خوبی رعایت شود.

امام جمعه سرفاریاب اظهار کرد: آمریکاوهم‌دستانش همه توان خود را برای نابودی این کشور به کار گرفته اما استقامت و پایداری ملت و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه شوم دشمنان را خنثی کرده و تاکنون شکست خورده اند.

درپایان امام جمعه ازاعضای فرهنگی  ستادنمازجمعه تجلیل کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت