پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اسفند 1397 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 52150

برق ادارات بدهکار شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود

فتح الله جهانتاب افزود: ادارات استانی و شهرستانی در پرداخت بدهی های خود به این شرکت سهل انگاری می کنند و با وجود پیگیری های مکرر و مستمر کتبی و شفاهی، بسیاری از ادارات از پرداخت بهای برق مصرفی خود خودداری می کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون درآمد و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق ادارات شهرستانی بدهکار در صورت پرداخت نکردن بدهی ها به این شرکت در روزهای آینده قطع خواهد شد.

به گزارش صدای جنوب،فتح الله جهانتاب افزود: ادارات استانی و شهرستانی در پرداخت بدهی های خود به این شرکت سهل انگاری می کنند و با وجود پیگیری های مکرر و مستمر کتبی و شفاهی، بسیاری از ادارات از پرداخت بهای برق مصرفی خود خودداری می کنند.
وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت طلب های خود گزینه ای بجز قطع برق ادارات بدهکار ندارد، اظهارداشت: به مدیران نواحی شهرستانی اعلام شده است برق ادارات دولتی بدهکار را قطع کنند.
معاون درآمد و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، میزان بدهکاری دستگاههای دولتی و شرکت های خدمات رسان در این استان را بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: حدود ۴۳ درصد از مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان از دستگاههای دولتی و شرکت های خدمات رسان است.
جهانتاب با تاکید بر قطع برق ادارات استانی و شهرستانی، یادآورشد: در مرکز استان نیز برق ساختمان های مرکزی دستگاهها و شرکت های بدهکار قطع خواهد شد.
وی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد خواست که نسبت به پرداخت بدهی های خود به شرکت توزیع نیروی برق استان در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.
شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد، روز یکشنبه هفته جاری برق اداره کل ورزش و جوانان این استان را به دلیل بدهی قطع کرد.
برق اداره کل ورزش و جوانان این استان ، ادارات و مجموعه های تابعه با میزان بدهی بیش از چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بدهی به این شرکت روز یکشنبه قطع شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت