پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اسفند 1397 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 52580

لزوم نظارت بر سفره خانه های سنتی در کهگیلویه

سیاوش زمان افزود : هر دو روز یک بار از این مراکز بازدید می شود و تا هفدهم فروردین ماه  ادامه خواهد داشت .

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی ولزوم نظارت بر سفره خانه های سنتی در کهگیلویه گردشگری شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت نظارت بر سفره خانه های سنتی برای تامین سلامت مردم و گردشگران نوروزی گفت : شهرستان کهگیلویه با توجه به داشتن طبیعت زیبا در ایام نوروز میزبان گردشگران زیادی بوده و سفره خانه های سنتی هم از رونق خاصی برخوردارند که برای حفظ سلامت مسافران نظارت بر این مراکز ضروری است .
به گزارش صدای جنوب،سیاوش زمان افزود : هر دو روز یک بار از این مراکز بازدید می شود و تا هفدهم فروردین ماه  ادامه خواهد داشت .
وی گفت : در این بازرسی ها دستگاه های مختلف از جمله دامپزشکی ، شبکه بهداشت ، اماکن نیروی انتظامی ، تعزیرات حکومتی و میراث فرهنگی حضور دارند و با تخلفات این واحد ها به جد برخورد میشود .
علی اکبر حسینی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گفت : در این بازدید ها بر سلامت انواع گوشت های خام مورده استفاده این سفره خانه نظارت میشود و گوشت هایی که از سلامت لازم برخوردار نباشند جمع آوری و معدوم می شوند .
امید صالحی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه هم گفت : در این بازرسی ها تخلفاتی از جمله کم فروشی ، گرانفروشی ، رعایت نکردن اصول فنی و بهداشتی مشاهده شد که بر اساس تصمیم اکیپ نظارتی دو واحد سفره خانه پلمپ و متخلفان علاوه بر تشکیل پرونده به جریمه نقدی محکوم می شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت