پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مرداد 1395 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 5325

تقدیر فرماندار بویراحمد از استقبال حماسی مردم استان از دولت تدبیر و امید

تشکر ویژه داریم از جوانان حماسه ساز استان که حضور پرشورشان بار مسئولیت مسئولان استانی و کشوری را در برآوردن مطالبات به حق شان در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، اشتغال، ازدواج و…. دوچندان کرده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در پی استقبال تاریخی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مردم بویراحمد از رییس جمهور وهیات همراه ،فرمانداربویراحمد درپیامی از این حضور حماسی تقدیرنمودند.

 متن پیام سیدمحمدکاظم نظری بدین شرح است:

هاتف آن روز به من مژده‌ این دولت داد که در آن جور و جفا، صبر و ثباتم دادند

مردم آگاه، فهیم و غیور شهرستان بویراحمد:

استقبال با شکوه و شورآفرین شما مردم عزیز از جای جای استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد، برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار استان مان به یادگار گذاشت و به معنای حقیقی کلام، تجلی فرهنگ اصیل میهمان نوازی و آئین میزبانی مردم این مرز و بوم بود.

حضور گرم و کریمانه شما مردم غیور در مراسم حماسه ای استقبال از ریاست محترم جمهوری به همراه کاروان تدبیر، اعتدال و امید، یکی از زیباترین و بی بدیل ترین جلوه های همدلی، همبستگی و قدرشناسی به خدمتگزاران ایران عزیز و اسلامی را رقم زد و میزان حمایت مردم از نظام و دولت برآمده از رأی ملت را به نمایش گذاشت و تا روزها و هفته­ ها صحنه های چشم نوازی از این استقبال، زینت بخش رسانه های تصویری جهان خواهد بود.

اینجانب ضمن تکریم و تعظیم در برابر این حضور، همراهی و قدرشناسی حماسی شما مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد، بر خود لازم می دانم مراتب تقدیر و امتنان قلبی خود را از این حضور حماسی و تاریخ ساز تک تک آحاد شهروندان فهیم این دیار آب و مهربانی و میهمان نوازی اعلام نموده، ضمن قدردانی از نگاه ویژه ریاست محترم جمهوری و هیأت محترم دولت که مفتخریم امروز و فردا را میزبان شان باشیم، در راستای شتاب بخشی به فرآیند توسعه و محرومیت زدایی از این خطه غیور و شهید پرور گام های عملی و مهمی برداشته، از همراهی و حضور اقشار مختلف شما مردم عزیز اعم از خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران، روحانیون، فرهنگیان، دانشگاهیان، عشایر غیور، روستائیان و کشاورزان، شورای هماهنگی اصلاح طلبان و احزاب اسلامی، کارمندان، اصناف، کارگران، کارآفرینان، اصحاب پرتلاش رسانه های مکتوب و دیجیتال، صدا و سیما، دانشجویان، دانش آموزان، و تمامی مردم با نشاط استان، عوامل اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، همچنین تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی استان را شایسته سپاسگزاری دانسته و مراتب قدردانی و قدرشناسی خود را تقدیم می دارم.

تشکر ویژه داریم از جوانان حماسه ساز استان که حضور پرشورشان بار مسئولیت مسئولان استانی و کشوری را در برآوردن مطالبات به حق شان در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، اشتغال، ازدواج و…. دوچندان کرده است. این حضور ارزشمند را پاس داشته و صمیمانه قدردانی می کنم.

اینجانب با شکرگزاری به درگاه ایزدی، امیدوارم در سایه توجهات الهی و حمایت های مردم همیشه در صحنه استان، برکات و دستاوردهای سفر کاروان تدبیر و امید و در رأس آن جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، گشایشگر افق های جدید توسعه، پیشرفت و رونق اقتصادی و اشتغال در استان غیور و شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد گردد.

سید محمد کاظم نظری

فرماندار شهرستان بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت