پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 فروردین 1398 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 53745

امام جمعه سرفاریاب:

بازگشایی جاده سرفاریاب به یاسوج پیگیری شود/اعتبارات شهرستانی پاسخگوی خسارات نیست/شرکت گازازاعتبارات خارج ازشهرستان کمک کند/مدیرکل بحران کی به فریادمردم سرفاریاب می رسی؟

شرایط بحران درسرفاریاب کمتراز بقیه چاخانیست ولی تدبیرفرماندار چرام وتلاش های بخشدار ونظارت انها کمی ازمشکلات کم کرد

امام  جمعه سرفاریاب در گفتگوبا پایگاه خبری صدای جنوب در بازدید ازجاده سرفاریاب به یاسوج گفت:این سیل با وجود وارد آوردن خسارات سنگین مالی ، باید مایه عبرت برای مردم و دستگاه های اجرایی و نهادهای متولی امر باشد.
وی ادامه داد: مسئولان و مدیران باید تدبیر لازم و کافی را برای مواجهه با حوادث غیرمترقبه داشته و در حادثه اخیر نیز آثار و خسارات وارده بر مردم را جبران کرده و در پیشگیری از وقوع آن اهتمام داشته باشند.

امام جمعه سرفاریاب   با اشاره به سیل وخسارت های آن  ، گفت: همواره باران رحمت الهی و یک نعمت است و حتی در شرایط سیل نیز می تواند مایه رحمت باشد اما در کنار همه رحمت ها بر اثر سوءرفتار برخی انسانها رحمت الهی به نغمت تبدیل می‌شود. اگر درختان جنگل ها قطع نمی شدند و رودخانه ها برداشت بی رویه نمی شد تا حدود زیادی از وقوع سیل جلوگیری می شد.

پژمان  با بیان اینکه جبران خسارت سیل زدگان باید در نظر گرفته شود، عنوان کرد: از حضورفرماندارچرام وتلاش های بخشدار تشکر می کنیم و باید خواسته مناطق سیل زده و مناطقی که احتمالا در معرض سیل قرار می گیرند، مطرح وپیگیری شود.

حجت الاسلام پژمان گفت:فکرنکنم شرایط بحران درسرفاریاب کمتراز بقیه جاهاباشد ولی تدبیرفرماندار چرام وتلاش های بخشدار ونظارت انها کمی ازمشکلات کم کرد.

وی گفت:خسارات سیل بیش از حد تصور است و با گذشت هفت  روز از سیل به دلیل قطع برخی راه‌های روستایی تعدادی از مردم در سختی به سر برده و شاید آذوقه ای هم نداشته باشندولی متاسفانه کسی ازمسئولین استانی هم پاسخگونیست .

خطیب جمعه سرفاریاب با تشکرازشرکت گاز عنوان کرد:خسارات دربخش  به‌ویژه جاده ارتباطی سرفاریاب به یاسوج  بسیار شدید است که اعتبارات شهرستانی جوابگونیست  شرکت گاز  باید اعتبارات لازم جهت جبران خسارت وارده سیل خارج ازشهرستان در نظر بگیرد چراکه مردم واقعاً چشم‌انتظار هستند.

حجت الاسلام پژمان گفت:جای بسی تاسف هست که بعداز هفت روزهنوزازمسئولین استانی کسی به سراغ این مردم نیامده وبا یک دستگاه لودر می خواهند این همه مشکل جاده را برطرف کنند.

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت