پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1395 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 5376

پایان سفر رئیس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد:

تصمیمات راهبردی برای توسعه استان گرفته شد/روحانی دیر آمد اما شیر آمد

رئیس جمهوری و هیئت دولت در سی امین سفر استانی صبح یکشنبه ۲۴مرداد ۹۵ وارد یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد شدند و دقایقی قبل به سفر ۲ روزه خود پایان دادند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان و هیئت همراه دقایقی پیش به سفر ۲ روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد پایان داد و یاسوج را به مقصد تهران ترک کرد.

سخنرانی در اجتماع باشکوه مردم در ورزشگاه تختی یاسوج ، دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در نشست توسعه سرمایه گذاری، دیدار با عشایر و روستائیان، افتتاح ۱۶۷ طرح عمرانی از طریق ویدئو کنفرانس، شرکت در شورای اداری استان و نشست خبری از برنامه های سفر ۲ روزه دکتر روحانی به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

رئیس جمهوری را در این سفر، وزرای بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی، کشور، اطلاعات و همچنین رئیس دفتر رئیس جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، معاون حقوقی،رئیس سازمان محیط زیست و دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت ها همراهی می کردند .

دکتر روحانی وبرخی از اعضای هیات دولت در این سفر با بررسی مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در بخشهای مختلف ، برای حل انها تصمیماتی اتخاذ کردند که از جمله می توان به اختصاص افزون بر ۹۶۶میلیارد تومان اعتبار به این استان اشاره کرد.

رئیس جمهوری و هیئت دولت در سی امین سفر استانی صبح یکشنبه ۲۴مرداد ۹۵ وارد یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد شدند و دقایقی قبل به سفر ۲ روزه خود پایان دادند.

رییس جمهورهرچند پس از سه سال به کهگیلویه و بویراحمد سفرکرد اما باتصمیمات راهبردی که گرفته شده آینده ای روشن درانتظار استان خواهدبود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت