پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1395 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 5401

فرزند مندان، ماندنی شد/رضایتمندی وزیر بهداشت از عملکرد دکتر چمن

این دانشگاه طی سه سال اخیر عملکرد خوبی داشته و همکاران ما در این دانشگاه زحمات زیادی کشیده‌اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: دولت در سه سال اخیر دستاوردهای بسیار مهمی در حوزه سلامت در سطح کشور داشته و خدمات فراوانی در این حوزه به مردم ارائه کرده است.

به گزارش صدای جنوب،حسن قاضی‌زاده هاشمی درباره عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این دانشگاه طی سه سال اخیر عملکرد خوبی داشته و همکاران ما در این دانشگاه زحمات زیادی کشیده‌اند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه محرومیت در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دیگر استان‌ها بیشتر است، تصریح کرد: به همین دلیل کارکردن در این استان راحت نیست، بنابراین اگر بخواهیم مقایسه‌ای با قبل انجام دهیم می‌بینیم که خدمات خوبی در این سه سال ارائه شده است، هرچند در مقایسه با انتظارات مردم، خواسته های زیادی وجود دارد که باید جامه عمل پوشانده شود.

هاشمی بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم و برآورده کردن خواسته‌های آنها بستگی به مدیریت‌های منطقه‌ای و حمایتی دارد که وزارت بهداشت از دانشگاه‌ها انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: طبیعی است این رضایتمندی که از دانشگاه وجود دارد، رئیس دانشگاه سبب این دستاورد شده است، بنابراین از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم.

وزیر بهداشت ابراز کرد: دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد حدود ۸۰ ملیارد تومان از بیمه‌ها مطالبات دارد که اگر این اعتبار هرچه سریع‌تر در اختیارشان قرار گیرد، رضایتمندی مردم بیش از پیش افزایش می‌یابد.

هاشمی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری تسنیم که آیا برنامه‌ای برای تغییرات مدیریتی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دارد، گفت: هیچ برنامه خاصی برای تغییر مدیریتی در سطح دانشگاه‌ها نداریم.

وی با بیان اینکه دلیلی برای تغییرات مدیریتی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود ندارد و منطقی نیست که در این یک سال پایانی دولت تغییری در رؤسای دانشگاه‌ها داشته باشیم، تصریح کرد: در مدت باقیمانده تا پایان عمر دولت یازدهم تغییرات مدیریتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی نخواهیم داشت.

دکترچمن ازفرزندان شایسته پشته زیلایی(مندان)ازتوابع بخش سرفاریاب می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت