پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1398 ساعت 23:01:: شناسه خبر: 54255

نخستین گروه امداد رسانی کهگیلویه عازم مناطق سیل زده خوزستان شد

سرهنگ حمزه محقق زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نخستین گروه امداد رسانی شهرستان کهگیلویه برای کمک به مردم سیل زده خوزستان اعزام شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرهنگ حمزه محقق زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نخستین گروه امداد رسانی شهرستان کهگیلویه برای کمک به مردم سیل زده خوزستان اعزام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه افزود: این کاروان در قالب سه گروه عمرانی، خدمات رسانی و پزشکی به شهر اهواز اعزام و به مردم سیل زده خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این کاروان ۳۰ نفر از بسیجیان شهرستان کهگیلویه حضور دارند، گفت: این کاروان شامل اعضای موکب شهدای شهرستان کهگیلویه و یک گروه جهادی است که به مناطق سیل زده خوزستان اعزام و تا پایان شرایط اضطراری به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

محقق زاده افزود: بسیجیان در این مدت با طبخ غذا، و بحث امدادی و پزشکی و انجام کارهای عمرانی به سیل زدگان استان خوزستان کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از داروهای موردنیاز برای تیم پزشکی اعزامی به خوزستان تامین شده، گفت: نیازمند کمک‌های بیشتر مردمی برای ارائه خدمات بهتر به سیل زدگان هستیم.

محقق زاده ادامه داد: کسانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان کهگیلویه تحویل دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت