پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 فروردین 1398 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 54348

آیین معارفه مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام برگزار شد

با حضور فرماندار چرام،مدیرحراست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان و جمعی از مسئولین آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام برگزار شد

به  گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،  با حضور فرماندار چرام،مدیرحراست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان و جمعی از مسئولین آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام برگزار شد.

فتاحی فرماندار چرام در این آئین گفت:تغییر و. تحول یک امر طبیعی است و از مدیر جدید انتظار داریم با تمام توان پای کار باشد.

وی با اشاره به محور چرام سرفاریاب به یاسوج و. مشکلات پیش آمده در سیل اخیر بیان کرد:به علت بارندگی های نوروز بخشی از جاده تخریب شده که نیاز هست همه دستگاه ها و شرکت گاز ایران با توجه به عبور خط لوله گاز سراسری و خطرات احتمالی نسبت به ترمیم جاده و ایمن سازی اقدام فوری انجام دهند.

فتاحی اصل با اشاره به کمبود تجهیزات راهداری شهرستان اظهار داشت:از مدیرکل راهداری استان انتظار داریم با توجه به موقعیت شهرستان چرام نسبت به تجهیز این اداره کمک و توجه ویژه ای نمایند.

وی با تشکر از مدیریت راهداری کهگیلویه و شرکت گاز و همچنین مجموعه راهداری چرام در بازگشایی محور سرفاریاب علیرغم خرابی های گسترده بیان کرد:از مدیریت جدید انتظار داریم در تعامل با مدیران شهرستانی و استانی نسبت به تجهیز اداره راهداری چرام اقدام نمایند.

وی از زحمات مدیر سابق تشکر و برای مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد.

در این جلسه سید اسلام آریاپناه بعنوان مدیرجدید راهداری چرام معرفی و جایگزین شمس الله دردانه شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت