پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 فروردین 1398 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 54476

امام جمعه سرفاریاب:

سپاه پاسداران با فداکاری در همه صحنه‌ها حضور موثری داشته است/تقدیراز اقدامات فرماندار چرام و بخشدار سرفاریاب

پاسداران و جانبازان دو قشر فداکار و اهل جهاد و شهادت هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه سرفاریاب  با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمال اخلاص و فداکاری در همه صحنه‌ها حضور پیدا کرده و در جغرافیای اسلام موثر واقع شده است گفت: موضع آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک موضع احمقانه است.

سید فرج الله پژمان  در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته سرفاریاب  درمسجدمصلی  این شهر با اشاره به تحریم های اقتصادی، سیاسی و روانی استکبار، افزود: آمریکا و همراهانش اکنون از طریق جبهه رسانه ای وارد جنگ روانی علیه ایران اسلامی شدند که مقاومت و اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت ملت ایران در این جنگ روانی است.

وی اظهار داشت: پاسداران و جانبازان دو قشر فداکار و اهل جهاد و شهادت هستند.

امام جمعه سرفاریاب  با اشاره به اینکه مردم به رهبری امام راحل و به یاری خدا انقلابی را راه‌اندازی کردند که در دنیا بی‌نظیر است افزود: مردم حکومتی را می‌خواستند و می‌خواهند که وابستگی سیاسی در دنیا نداشته باشد و بتواند حرف خود را بزند و کسی برای آن تصمیم‌گیری نکند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی یک کشور مقتدر سیاسی است و هیچ کس برای آن تصمیم نمی‌گیرد گفت: ماموریت بعدی این انقلاب عدم وابستگی اقتصادی است که تا حدودی انجام شده و باید نواقص آن برطرف شود.

امام جمعه سرفاریاب  با قدردانی از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران گفت: حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها در کردستان عراق نشان دهنده پای کار بودن نیروهای نظامی کشور است و اقتدار جمهوری اسلامی با این حرکت به نمایش گذاشته شد که دشمنان خارجی و داخلی بدانند توان رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را ندارند.

سید فرج الله پژمان در بخش دیگری از سخنان خود باتقدیروتشکر از مدیر کل را هداری وحمل ونقل جاده ای عنوان کرد:در پی سیل اخیر مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای سرافراز بود وتوانست با بکارگیری نیرو ودستگاه در جاده ارتباطی پاره ای از مشکلات را حل کند.

پژمان گفت:از بخشدار وفرماندار چرام که به طور ویژه در پی برطرف نمودن مشکلات مردم دربخش هستند تشکروقدردانی می گردد.

برپایه گزارش صدای جنوب،امام جمعه سرفاریاب در اعتراض به اقدام خصمانه دولت تروریست آمریکا، با لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه این هفته را خواندند.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت