پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 فروردین 1398 ساعت 23:01:: شناسه خبر: 54485

کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد،سه روز حقوق خود را به سیل زدگان اهدا کردند

پروانه نیک مرام  اظهار داشت: در پی سیل های اخیر و وارد شدن خسارت زیاد به استان های خوزستان، ل رستان و گلستان کارکنان این اداره کل تصمیم گرفتند به نوعی به هموطنان سبل زده کمک کنند

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان ، سه روز حقوق خود را به سیل زدگان در استان های خوزستان، لرستان و گلستان اهدا کردند.

پروانه نیک مرام  اظهار داشت: در پی سیل های اخیر و وارد شدن خسارت زیاد به استان های خوزستان، ل رستان و گلستان کارکنان این اداره کل تصمیم گرفتند به نوعی به هموطنان سبل زده کمک کنند.
وی افزود: کارکنان نوع دوست این اداره کل در اقدامی خداپسندانه اقدام به اهدای سه روز حقوق خود به سیل زدگان کردند.
نیک مرام بیان کرد: همه کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان به منظور کاهش آلام و خسارات وارده به آسیب‌دیدگان در این اقدام خیرخواهانه شرکت کردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تمامی ادارات تابعه این وزارت در استان نیز در این امر خداپسندانه شرکت کرده اند و بخشی از حقوق خود را به سیل زدگان کشور اختصاص دادند.
در پی بارش های شدید نوروز امسال، سیلاب بیشتر استان های کشور به خصوص استان های شمالی، جنوبی و جنوب غرب کشور را دربرگرفت.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت