پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1398 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 54990

برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد

 به مناسبت نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج) مراسم جشن در همه شهرستان‌ها و مراکز بخش‌ها و دهستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 به مناسبت نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج) مراسم جشن در همه شهرستان‌ها و مراکز بخش‌ها و دهستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مراسم احیای نیمه شعبان در امام‌زاده عبدالله شهر یاسوج برگزار شد همچنین مراسم جشنی به همین مناسبت در مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد.

در بیشتر بقاع متبرکه و امام‌زادگان و همچنین در مساجد استان نظیر چنین برنامه‌هایی برگزار شد.

مردم استان صد درصد شیعه استان کهگیلویه و بویراحمد ارادت قلبی به ائمه معصومین و همچنین فرزندان و نوادگان آن‌ها دارند.


 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در جشننیمه شعبان؛ پایان استیلای ستمگران و برافراشتن پرچم امید محرومان نیمه شعبان در مصلی شهر یاسوج گفت: برای ظهور امام زمان باید فراوان دعا کنیم و مداومت به خرج دهیم و  با دعا کردن نشان دهیم که برای ظهور آماده هستیم.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود:انسان با دعا هویت پیدا می کند و کسی که فکرش را در فرج امام زمان قرار دهد انسان پاک و صالحی خواهد بود.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جشن نیمه شعبان در مصلی یاسوج نیز گفت: نیمه شعبان همانند شب قدر است چرا که در این شب نفحات رحمانی نصیب خیلی از مردم می شود.
آیت الله فرحانی با بیان اینکه ولایت با عمل یکی است افزود: خیلی از مردم رجب را خیز برداشتند و شعبان را عبادت کردند تا برای نیمه شعبان آمادگی لازم را داشته باشند و برات خود را در این شب دریافت کنند.
وی با بیان اینکه بهترین دعا در شب قدر دعا برای ظهور ولی عصر است گفت: کسانی که میگویند امام زمان در فلان سال ظهور می کند دروغ می گویند چرا که زمان ظهور مشخص نیست.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای ظهور امام زمان باید مکتب امام حسین(ع) شکل بگیرد عنوان کرد: کسانی که می خواهند با حضرت مهدی(ع) ارتباط داشته باشند باید بتوانند مکتب سید شهدا را درک کنند و ولایت پذیر باشند.
آیت الله فرحانی گفت: امروز ملت ایران این مکتب را درک کرده است.
وی با اشاره به سوره مائده و  آیه ای در مورد ولایت در این سوره افزود: خداوند می فرماید ولی شما خدا، رسول خدا و کسانی هستند که در حین نماز خواندن در راه خدا صدقه میدهند.
آیت الله فرحانی گفت: امام خمینی رحمت الله علیه آن وقت که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند دست خالی بود و در مقابل آمریکا ایستاد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:ملت ایران سختی ها را می پذیرند و به جان می خرند ولی دست از ولایت بر نمی دارند.
آیت الله فرحانی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص امدادرسانی به سیل زدگان فرمود کسانی که در سیل اخیر به مردم سیل زده امدادرسانی می کنند تربیت شدۀ مکتب شهدا هستند.
—————————

امام جمعه شهر لیکک در جشن میلاد حضرت ولی عصر (عج) گفت : حتی با وجود نشانه های ظهور دو شرط تعقل و اضطرار برای ظهور امام زمان لازم و ضروری است.
حجه الاسلام افروغی افرود : با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و نارضایتی مردم در اقصی نقاط جهان خصوصا اروپا و امریکا، اضطرار ظهور احساس می‌شود.
وی خاطر نشان کرد : رسالت اصلی شیعه در فعال کردن عقل بشر است و در هیچ دوره ای جهالت به شکل امروزی و مدرن بیش از دوره انبیاء وجود دارد.
حجه الاسلام افروغی ادامه داد : با توجه به سخرانی خطیب جمعه تهران درجمعه گذشته و صحبت‌های افرادی مغرض در فضای مجازی باید سواد رسانه ای را برای دفاع از علماء دین بالا ببریم.
خطیب جمعه شهر لیکک اظهار داشت : وعده خداوند و انبیاء بر ظهور امام زمان تأکید فراوان دارند و جوانان، هیأتی ها، علما باید شرایط اصلاح جامعه را فراهم کنند.

 


 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت