پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اردیبهشت 1398 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 55102

دیدار مدیر کل نوسازی مدارس استان با حضرت آیت الله ملک حسینی

مدیر کل نوسازی ،تجهیز و تعمیر مدارس استان به همراه معاونین با حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و نماینده محترم مردم درمجلس خبرگان رهبری دیدار وگفتگو کردند

مدیر کل نوسازی ،تجهیز و تعمیر مدارس استان به همراه معاونین با حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و نماینده محترم مردم درمجلس خبرگان رهبری دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب”به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان در این دیدار مدیر کل نوسازی ،تجهیز و تعمیر مدارس استان ، ضمن تبریک ایام مختصری از چگونگی تشکیل سازمان نوسازی کشور وادارات کل آن در استانها از سال ۱۳۵۷ تاکنون ، ٰتعداد چارت سازمانی نیروهای شاغل ، نمایندگیهای تابعه این اداره کل در استان را تشریح کرد.

پیروز کرمی به عملکرد و اقدامات انجام شده این اداره کل در خصوص پروژه های خیری و پروژه های نیمه تمام اشاراتی داشتند و ابراز خوشحالی نمودند که هرگونه احداث در سطح استان با بالاترین ضریب امنیتی وظرافت کاری صورت گرفته است .

کرمی به پروژه های نیمه تمام در استان اشاره کردند و از حضرت آیت الله ملک حسینی جهت همکاری و رایزنی با خیرین مدرسه ساز کشور و مقامات بالاتر برای تکمیل این پروژه ها همکاری خواستند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در خرداد ماه ۱۳۹۸ را رویدادی مهم در مجموعه اقدامات نوسازی دانست و از ایشان جهت ارشاد و مشاوره در انجام هر چه باشکوهتر برگزار شدن این جشنواره همکاری خواستند.

همچنین آیت الله ملک حسینی طی سخنانی نوسازی مدارس را جزء نهادهای مقدس دانست و گفت: عطر و بوی امر مدرسه سازی برای همیشه در جامعه استشمام می‎شود و به قبل آن دارای اجری اخروی نیز خواهد بود.
نماینده محترم ولی فقیه در استان با بیان اینکه خداوند معرفت را در درون انسان‎هایی که دوستدار آنهاست قرار می‎دهد، ابراز کرد: خیر و برکت ناشی از مدرسه‎سازی برای همیشه باقی خواهد ماند و در ساخت و ساز مدارس باید همه مناطق نیازمند مورد توجه قرار گیرند.

ایشان افزودند: هر کسی در حد توان و به سهم خود می‎تواند در این اقدام ارزشمند مدرسه سازی سهیم شود و همه باید در حفظ و نگهداری آنان ، جلوگیری از هدر رفت و سرمایه ها فعال و کوشا باشیم.

نماینده محترم مردم استان درمجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه هیچ کاری ارزشمندتر از گام برداشتن در مسیر علم نیست، تصریح کرد: همه انسا‎ن‌ها روزی از این دنیای گذرا خواهند رفت حال اگر انسان عملکرد مناسبی داشته باشد در روز قیامت همچون دانه‎ای به بار خواهد نشست.
نماینده محترم ولی فقیه فرمودند: سعی کنیم در انجام کارهایمان عدالت را سرلوحه قرار دهیم و میزان احترام افراد را محفوظ داریم .

حضرت آیت الله ملک حسینی عملکرد نوسازی مدارس را رضایت بخش توصیف نمود و گفت: تعامل سازنده با ادارات ذی ربط و استفاده از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در جهت تأمین بودجه مورد نیاز گامی مهم و اساسی برای امر مهم مدرسه سازی خواهد بود و انتظار دارم که این خدمات برای رفع نیازهای مردم دو چندان شود.

   

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت