پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اردیبهشت 1398 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 55124

مدیرعامل شرکت غله وخدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد:

دلالان از چرخه خرید محصولات کشاورزی حذف می‌شوند

علی صادق فروزنده در نشست شورای کشاورزی اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی کارخانه روغن‌کشی کلزای گچساران در صدد هستیم از امسال محصول کلزای شهرستان کهگیلویه در داخل استان پایش شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل شرکت غله وخدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت  موظف است بر اساس سیستم ثبت‌نامی پهنه‌بندی، محصولات را خریداری کند و از این طریق بحث واسطه‌ها و دلال‌ها خود به خود حذف می‌شود.

به گزارش صدای جنوب، علی صادق فروزنده در نشست شورای کشاورزی کهگیلویه اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی کارخانه روغن‌کشی کلزای گچساران در صدد هستیم از امسال محصول کلزای شهرستان کهگیلویه در داخل استان پایش شود.

فروزنده افزود: با توجه به بارندگی‌های فروردین‌ماه امسال باید ذخیره‌‌سازی محصولات کشاورزی با دقت انجام شود و در این زمینه انتظار داریم کارشناسان برای ذخیره‌سازی گندم و کلزا دقت بیشتری کنند.

وی گفت: باتوجه به اینکه ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی ممکن است در بحث امنیت غذایی مشکلاتی ایجاد کند پس نیاز است که ذخیره‌سازی این محصولات با تأخیر انجام شود.

مدیرعامل شرکت غله وخدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:امیدواریم  امسال با مشکلات کمتری محثولات کشاورزی را از کشاورزان خریداری کنیم.

وی گفت:اداره تعاون روستایی کهگیلویه درزمینه دراختیارقراردادن سالن و شهرداری دهدشت  نیز با ساماندهی واسفالت  جاده و  محوطه انبارهای خرید  ما را کمک کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وقوع سیل در استان خوزستان گفت: ۱۵ هزار تن از محصول تولیدی کلزای کشاورزان استان خوزستان برای استحصال روغن به شهرستان گچساران منتقل می شود.

سید علی صادق فروزنده اظهار داشت: با توجه به وجود تجهیزات لازم در کارخانه روغن گیری کلزا در گچساران محصول کلزای خریداری شده کشاورزان بهبهان وباغ ملک در  استان خوزستان به مصرف این واحد تولیدی می رسد.
وی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده کلزای برداشت شده شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد برای استحصال روغن وارد گچساران می شود .

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت