پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اردیبهشت 1398 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 55206

مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد به افزایش تصادفات در محورهای استان واکنش نشان داد

عدم رعایت مسائل ایمنی از طرف کاربران جاده ای و افزایش ترافیک ،نرخ تصادفات در این محورها زیاد شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عدم رعایت مسائل ایمنی از طرف کاربران جاده ای و افزایش ترافیک ،نرخ تصادفات در این محورها زیاد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل از خسارت سیل اخیر به راهها گفت و  اظهار داشت: بازگشایی برخی راه ها انجام شده اما برخی از آنها نیاز به تعمیر اساسی دارند، بالغ بر ۲۰۰میلیارد تومن برآورد خسارت جهت استاندارد سازی و اصولی کردن راه ها به سازمان ابلاغ کردیم.

محمد حسین نصیری ادامه داد: در محور یاسوج_شیراز و محور یاسوج _ سپیدار _ دهدشت که در بارش های سیل آسای اخیر دچار رانش و آب گرفتگی شده بودند ،تعمیرات جزئی انجام دادیم که عبور و مرور در آن صورت گیرد اما در این محورها نیاز به تامین و ساخت دیوار حائل و اصلاح کانال ها نیز هست.

وی در خصوص ضرورت جابجایی مسیر در برخی محورهای آسیب دیده گفت: در هیچ کدام از مسیرهای تخریب شده نیاز به تغییر مکان نیست و در همان محل قبلی جاده ها تعمیر و بازسازی میشوند.

نصیری در پاسخ به نبود علائم راهنمایی در محورها و اثرگذاری این مسأله در بروز تصادفات هم اینطور پاسخ داد: متاسفانه به دلیل فرهنگ غلط سرقت تابلوهای علائم راهنمایی در برخی محورها در استان، با کمبود این علائم روبرو هستیم، در این راستا در محورهایی همچون یاسوج_سپیدار_دهدشت و محور دهدشت_قلعه رئیسی _ دیشموک دستور دادیم نسبت به جایگزینی و تشدید علائم اقدام کنند، همچنین نصب علائم ایمنی و خط کشی در محور قدیم یاسوج به شیراز که در بارش های سیل آسای اخیر جایگزین محور اصلی شده بود، را داشتیم.

وی به پیش بینی اقدام جدی برای تامین امنیت محورهای پر خطر کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: با توجه به رانش زمین و تخریب جاده ها در ۳محور قدیم یاسوج _شیراز، یاسوج _بابامیدان و محور یاسوج _ سمیرم از تنگ رواق تا میمند را در دستور کار داریم که مطالعه برآوردها را برای بحث پدافند غیر عامل انجام دهیم.

مدیرکل راهداری استان به افزایش تصادفات در برخی محورهای استان اینطور پاسخ داد: در  در محور یاسوج _ بابا میدان و یاسوج _شیراز علیرغم توصیه های ترافیکی که ما داریم ،بعلت عدم رعایت مسائل ایمنی از طرف کاربران جاده ای و افزایش حجم ترافیک،نرخ تصادفات در این محورها زیاد شده است.بویرنیوز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت