پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اردیبهشت 1398 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 55292

جزئیات جدید قتل طلبه همدانی و دستگیری قاتل از زبان فرمانده انتظامی استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان جزئیات جدیدی را از درگیری مسلحانه بامداد امروز (بکشنبه)و کشته شدن قاتل طلبه همدانی تشریح کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده انتظامی استان همدان جزئیات جدیدی را از درگیری مسلحانه بامداد امروز (بکشنبه)و کشته شدن قاتل طلبه همدانی تشریح کرد.

به گزارش صدای جنوب،سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: ظهر روز گذشته مجرم جلوی درب مدرسه حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی اقدام به تیراندازی به سمت یک روحانی و قتل وی کرد.

وی بیان کرد: پس از اطلاع رسانی این موضوع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و حضور تیم های پلیسی، در کمتر از ۱۰ دقیقه ضارب شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: خودروی متهم نیز توسط پلیس شناسایی شد و مالک این وسیله نقلیه که برادر قاتل بود دستگیر شد.

سردار کامرانی صالح افزود: قاتل پیش از انعکاس این اقدام در حساب شخصی اینستاگرام خود، توسط پلیس شناسایی شده و حتی ماموران پاتوق و محل دریافت خودرو را نیز شناسایی کرده بودند.

وی ادامه داد: تیم های پلیسی با انجام کارهای اطلاعاتی و برنامه ریزی های میدانی، ۱۰ نقطه احتمالی حضور و تردد قاتل را تحت نظارت نامحسوس قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با توجه به وضعیت خاص متهم و اینکه احتمال ارتکاب به هر جرمی متصور بود، بنابراین با دقت یشتری این پرونده پیگیری شد.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی ساعت چهار و ۲۵ دقیقه صبح امروز(یکشنبه) به فردی که در حال تردد در یکی از محله های شهر بود مشکوک شده و به او دستور ایست می دهند، توضیح داد: ماموران متهم را شناسایی کردند و قاتل برای فرار از دست پلیس اقدام به تیر اندازی کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: قاتل سلاح کلاشینکف را که در زیر کاپشن خود مخفی کرده بود خارج کرده و به سمت ماموران شلیک کرد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: فرد مسلح با حرکت به سمت کوچه پس کوچه ها و شلیک تیر به سمت ماموران قصد فرار از دست ماموران را داشت که به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید.

وی با بیان اینکه این درگیری ۲۰ دقیقه به طول انجامید، اضافه کرد: یکی از سربازان وظیفه از ناحیه کتف (بازوی سمت راست) و یک درجه دار انتظامی همدان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: مصدومان در بیمارستان بعثت شهر همدان بستری شدند که با توجه به سطحی بودن جراحت، حال عمومی آنها مطلوب و رو به بهبود است.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: پس از هلاکت مجرم، ماموران علاوه بر سلاح کلاشینکف چند خشاب پر از فشنگ از او کشف کردند.

سردار کامرانی صالح تاکید کرد: پلیس مقتدرانه با مخلان نظام و امنیت برخورد کرده و خرسندیم پیش از خشک شدن خون این مظلوم در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل به سزای عمل خود رسید.

وی درباره انگیزه قاتل گفت: مجرم دارای سوابق کیفری و تحمل زندان زیادی بوده و با حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» در یک محله زندگی می کردند بنابراین همچنان پلیس در حال بررسی علت این موضوع است.

شرافیت پلیس فتا به فضای مجازی
فرمانده انتظامی استان همدان درباره انتشار تصاویر همراه با اسحله قاتل در اینستاگرام تصریح کرد: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) اشرافیت کاملی به فضای مجازی دارد و متهم پس از ارتکاب جرم و دستگیری همدستانش توسط پلیس، اقدام به اطلاع رسانی از طریق شبکه های مجازی و انتشار تصاویر همراه با اسلحه در فضای مجازی کرده بود.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: عوامل انتظامی پیش از درگیری با قاتل چهار تن از همدستان وی را شناسایی و دستگیر کرده و به تحویل مراجع قضایی داده بودند.

حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» ۴۶ ساله صبح دیروز جلوی درب مدرسه حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدا به ضرب ۲ گلوله به قتل رسید.

وی امام جماعت مسجد «حاج کربلایی علی» معروف به «حاج کبلعلی» واقع در امامزاده عبدالله همدان و مسئول سابق کتابخانه مدرسه آیت الله «دامغانی» بود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت