پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1398 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 55381

سه راهی حادثه خیز روستای بلدان/سه تصادف در کمتر از یک هفته/بی توجهی مسئولان تاکی؟

این سه راه در ۷۰۰متری  شهرستان چرام  واقع است و به عنوان یکی از نقاط حادثه ساز در محور چرام دهدشت  هر ساله شاهد تصادف زیادی  است

سه راهی حادثه خیز روستای بلدان

شهروندی در مورد مشکلات جاده ای در نزدیکی روستای بلدان وشهرچرام  مطالبی را بیان کرده است:

سلام خدمت مسئولین گرامی، لطف بفرمایید فکری برای سه راه جاده چرام دهدشت  روستای بلدان  کنید. دراین سه راه ماهی چند تصادف میشه
کی میخواهید فکری به حال این جاده کنید .
جوانان و خانواده ها بر اثر این سه راه جون خودشون رو از دست دادن. خواهشابه  فکر باشید و عمل کنید. اگر یک سه راه این شکلی پیش خونه یک مسئول بود سریع درست میشود ولی اینجا…
ان‌شاءالله که به گوش مسولین مربوطه برسد

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب:جاده هاوراه های ارتباطی همواره ازمهم ترین مسیرهای مواصلاتی بین شهرها و روستاها بوده و امروزه باپیشرفت وافزایش جمعیت ونیاز انسان هابه مسافرت،تجارت و سایر امورات زندگی باعث شده است که امنیت و اهمیت راه ها نیز ازدغدغه های اصلی و مهم مردم و مسئولان باشد،امامتاسفانه برخی ازراه هاو جاده ها،نه تنها سلامتی وامنیت رابرای مسافرانش به دنبال ندارد،بلکه به کابوسی مرگ آفرین تبدیل شده است.
یکی ازهمین راه ها”سه راهی روستای  بلدان جاده چرام به دهدشت  درحد فاصله تقریبا ۷۰۰متری چرام (مرکزشهرستان) وروستاهای حومه وسایر روستاهای بخش مرکزی وسرفاریاب  قرارداردکه سالیان متمادی هست به یکی ازنقاط حادثه خیز در این شهرستان ومنطقه تبدیل شده  که همواره شاهد تصادفات دراین سه راهی ومسیرهای منتهی به این مکان هستیم.

بااین وجودسال های سال است که این سه راهی به حال خودرهاشده!
آیاوقت آن نرسیده که مسئولان شهرستانی و استانی فکری به حال این نقطه حادثه خیزبکنند؟
آیادست اندرکاران مربوطه چشم خودرابروی مشکلات این سه راهی پرخطر بسته اند؟
براستی به کدامین گناه و تا چه زمانی می بایست مردم این منطقه ومسافران با کم کاری و کوتاهی در امور و وظیفه مسئولان مربوطه درچنین مسائلی کناربیایند؟
نداشتن مانع وسرعت گیرودیدکافی  قبل ازسه راهی، نبودو عدم نصب گاردریلوعلائم راهنمایی ورانندگی ،عرض کم جاده وعدم وجودمیدان و…باعث شده که مسافران ورانندگان خودروها هرلحظه منتظر حادثه ای برای خود باشند.

وجود چنین مشکلات و نقایصی است که در این سه راهی مستعد بروز حوادث بسیار دردناکی شده تااین سه راهی دریک هفته بیش از شش خودرو متحمل خسارت زیادوتلفات شوند.
متاسفانه تاکنون اقدام موثربرای حذف وساماندهی این تقاطع صورت نگرفته است .
خدمت به خلق ازوالاترین مظاهرعبادت است وبراساس اصل برادری دینی،مومنان موظف به خدمت به هم هستند و ترک وظیفه امری مذموم شمرده می شود و به معنای ضایع کردن حقوق دیگران است.
یکی ازمحورهای اساسی اهمیت وضرورت خدمت به مردم،نوع تعامل میان دولتمردان وملت است.خدمت رسانی مسئولان وکارگزاران به ملت ودرمقابل حمایت های ملت ازسیاست های دولت تبلورحقیقی این تعامل است که اگرمردم خدمات دولت مردان شان را عملا در همه سطوح مشاهده نمایندباعث میشودکه از پشتیبانی مسئولان وکارگزاران دریغ نورزند و درغیر این صورت فاصله بین مسئولان و ملتشان پدید می آید و مطالبات به عنوان اهرمی قوی نقطه مقابل سیاستهای دولتها قرارمی گیرد و این آغاز یک فاجعه است.
درپایان درخواست مردم منطقه ازمسئولین ذیربط استانی و شهرستانی آن است که جهت جلوگیری ازحادثه تلخ وناگواری دیگر در آینده ،حل اساسی  مشکل این سه راهی را که باعث خسارات زیاد مالی،روحی وجانی ازجمله مرگ عزیزانمان شده رابه صورت جدی دراولویت کاری خود قرار دهند و در غیراینصورت باید پاسخگوی  مردمی باشند که در این منطقه متحمل خسارات زیادی می شوند.

البته طبق شنیده ها حریم جاده مشخص وکشاورزان ازتعریض رضایت کامل دارند.

این سه راه در ۷۰۰متری  شهرستان چرام  واقع است و به عنوان یکی از نقاط حادثه ساز در محور چرام دهدشت  هر ساله شاهد تصادف زیادی  است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت