پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اردیبهشت 1398 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 56186

لزوم اجرای طرح آمایش سرزمینی در شهرستان چرام به منظور توسعه اقتصادی این شهرستان/ناراحتی دشمنان از پیشرفت علمی کشور است 

نشست شورای اداری شهرستان چرام برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هادی فتاحی اصل ، با اشاره به اینکه ، جمع آوری اطلاعات مختلف جمعیتی ، گردشگری ، کشاورزی ، آب و منابع طبیعی برای تکمیل شدن طرح مطالعاتی آمایش سرزمینی در شهرستان چرام ضروری است افزود : توسعه همه جانبه ، بدون داشتن برنامه و مطالعات راهبردی امکان پذیر نیست و باید همه مردم و مسئولان در این شهرستان، برای تحقق این هدف ِمهم ، با جدیت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگارصدای جنوب، درنشست شورای اداری این شهرستان ، با اشاره به اینکه ، این طرح با هدف ارزیابی نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها و ارائه راهکارهای عملی اجرایی برای رسیدن به توسعه پایدار ، توجه جدی به منابع طبیعی ، اقلیم ، آب ، جمعیت ، سکونت‌گاهها ، محیط زیست، کشاورزی، حوزه فرهنگی –اجتماعی ، سیاسی – امنیتی و صنعت در شهرستان چرام اجرائی می شود گفت : مدیران ادارات و نهاد های مختلف در شهرستان چرام ، با در اختیار گذاشتن اطلاعات مربوط به دستگاه و مناطق مربوطه ، نیازمندی ها و ظرفیت های حوزه ی کاری خود را در طرح آمایش سرزمین ، به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار دهند تا روند تسریع در اجرای طرح آمایش سرزمینی در شهرستان چرام با جدیت و دقت بیشتری پیگیری شود.

دکتر هادی فتاحی اصل ، با اشاره به اینکه ، جمع آوری اطلاعات مختلف جمعیتی ، گردشگری ، کشاورزی ، آب و منابع طبیعی برای تکمیل شدن طرح مطالعاتی آمایش سرزمینی در شهرستان چرام ضروری است افزود : توسعه همه جانبه ، بدون داشتن برنامه و مطالعات راهبردی امکان پذیر نیست و باید همه مردم و مسئولان در این شهرستان، برای تحقق این هدف ِمهم ، با جدیت اقدام کنند.

فرماندار شهرستان چرام ، گفت : یکی از مهمترین کارهایی که برای ایجاد آبادانی و رونق شهر چرام باید صورت گیرد ، تدوین یک برنامه ی راهنمای درست ، مبتنی بر قابلیت ها و ظرفیت های این منطقه است که باعث رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی مردم می شود.

دکتر هادی فتاحی اصل ، با اشاره به نقش مهم سند آمایش سرزمین در توسعه شهرستان چرام گفت: مدیران دستگاه ها باید با برنامه ریزی دقیق و همکاری ویژه نسبت به نهایی سازی این سند ، اقدام نمایند.

وی همچنین ، گفت : با اجرایی شدن برنامه آمایش سرزمینی در شهرستان چرام ، برنامه ریزی ها بر اساس ظرفیت شهرستان و منطقه صورت می گیرد و روند رشد و توسعه شهرستان ، در حوزه های مختلف شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر افشار امام جمعه شهر چرام ، با گرامیداشت سوم خرداد ، سالروز آزاد سازی خرمشهر و ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) ، بر برگزاری هر چه با شکوهتر این مناسبت ها تاکید کرد و خواستار مشارکت گسترده ی مردم این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری نماز عید سعید فطر در این شهر شد.

وی بااشاره به ماه مبارک رمضان گفت:ارزش رمضان به نزول قران وارزش انسان به میزان اثرقران است

افشارعنوان کرد:مسئولان دراجرای برنامه هاوظایفی را که برعهده می گیرندانجام دهند

سرهنگ رضایی فرمانده سپاه ناحیه چرام در این نشست گفت:سوم خردادمتعلق به همه کس است وفرهنگ بسیجی این اتفاق را به وجود اورد

وی اظهار کرد:تفکربسیجی در همه عرصه ها علمی ،فرهنگی پیشقدم باشد

رضایی گفت:ناراحتی دشمنان از پیشرفت علمی کشور است

سرهنگ رضایی در پایان برنامه های سوم خردادرااعلام وخواستارحضورحداکثری شد.

اجرای دقیق سند چشم انداز توسعه شهرستان چرام ، لزوم توجه به مدیریت صحیح پسماند ، همکاری دستگاه های اجرایی در تدوین سند آمایش شهرستان ، لزوم برنامه ریزی برای حفظ منایع طبیعی ، تحقق توسعه پایدار در ابعاد مختلف اقتصادی ،اجتماعی وفرهنگی ، برنامه ریزی برای گرامیداشت سوم خرداد ، برگزاری هر چه بهتر مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهر چرام ، برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر از مهمترین مصوبات این نشست بود.

در پایان ، هر یک ازاعضای این جلسه ، نظرات خود را در خصوص اجرای صحیح طرح آمایش سرزمینی در شهرستان چرام ، و برگزاری هر چه بهتر برنامه های مناسبتی پیش رو ، بیان کردن

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت