پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 56295

طرح توسعه، اصلاح و تکمیل شبکه روشنایی ۳۲ روستای بخش مرکزی شهرستان چرام اجرا شد

تامین و پرداخت تسهیلات اشتغال برای جلوگیری از مهاجرت، حمایت از بخش کشاورزی و دامپروری و رفع مشکلات باغداران این مناطق از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار است

به گزارش خبرنگار صدای جنوب:بخشدار مرکزی چرام در دیدار مردم روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان گفت: طرح توسعه، اصلاح و تکمیل شبکه روشنایی ۵۰ روستای بخش مرکزی شهرستان چرام در دست اجرا است که تاکنون در ۳۲ روستا به پایان رسیده است.
افسر دیر افزود: این طرح با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق استان در حال اجرا است.
وی گفت: در صورتی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی و عملیات بهسازی روستا‌های باقی مانده را اجرائی کند، اصلاح، توسعه و تکمیل شبکه روشنایی معابر این روستا‌ها اجرا می‌شود.
افسر دیر ادامه داد: اصلاح ۲۰ کیلومتر کابل انشعاب در نقاط مختلف روستایی، توسعه و بهینه سازی شبکه‌های مختلف برای تامین برق متقاضیان و تامین بیش از ۷۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر از مهمترین اقدامات انجام شده در این طرح است.
فرماندار چرام هم  اشتغال جوانان را از مهمترین دغدغه‌های اهالی روستا‌ها و دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان چرام بیان کرد و گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها در مناطق مختلف بخش مرکزی شهرستان چرام، به منظور ایجاد اشتغال با جدیت، بررسی و پیگیری می‌شود.
دکتر فتاحی اصل افزود:تامین و پرداخت تسهیلات اشتغال برای جلوگیری از مهاجرت، حمایت از بخش کشاورزی و دامپروری و رفع مشکلات باغداران این مناطق از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار است.
حل معضل راه‌های فرعی روستایی بخش مرکزی چرام، احداث کانال سیل بند در برخی مناطق، تعریض و بازگشایی جاده‌های روستایی، تهیه طرح جامع، تکمیل طرح‌های هادی، حل مشکل فاضلاب در مناطق روستایی، رسیدگی به بخش بهداشت و درمان، تامین روشنایی برخی از روستا‌ها از مهمترین مصوبات این سفر بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت