پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اردیبهشت 1398 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 56303

استاندار کهگیلویه وبویراحمد استعفا داد

یک منبع موثق در وزارت کشور  گفت : علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در انتخابات حوزه انتخابیه دهلران استان ایلام  از این مسئولیت کناره گیری کرد .

پایگاه خبری صدای جنوب:

یک منبع موثق در وزارت کشور  گفت : علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در انتخابات حوزه انتخابیه دهلران استان ایلام  از این مسئولیت کناره گیری کرد .

وی افزود : احمدی استعفا خود را تقدیم وزارت کشور کرده است .

منبع:خبردنا

تکمیلی////

سیدمحمد تقوی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطلب منتشرشده در یک سایت محلی بدون مجوز را شایعه ای بیش ندانست.
وی با بیان اینکه چنین اقدامی یک شیطنت رسانه ای است و کاملا برای افکار عمومی مشخص است که چه کسانی درحال انتشار مطالب خلاف واقع در سطح جامعه هستند افزود : دامن زادن به خبرهای دروغ و شایعه پراکنی در سطح جامعه نمی تواند کمکی به توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد بکند و تلاش برای جمع کردن مخاطب با حربه انتشارمطالب کذب وخلاف دوراز شریعت و اخلاق انسانی است ودست این افراد برای جامعه رو شده است.
تقوی با تاکیدبر دروغ بودن چنین مطلبی به برنامه های کاری استاندار در فردا اشاره کرد و گفت : دکتراحمدی فردا هم مهمان کشوری دارند که مدیرعامل خبرگزاری ایسنا هستند و هم با روابط عمومی ها و بخشداران نشست های جداگانه ای خواهند داشت.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: ازرسانه ها خواست تا در شرایطی که کشور تحت فشارهای ظالمانه خارجی قرار گرفته در راستای رسالت خبری خود صداقت و امید را درجامعه محور کاری خود قراردهند.

 

توضیحات صدای جنوب:

هرچند  این خبرراصدای جنوب باذکرمنبع زده اما انتظاراست همکاران رسانه ای درانتشاراولیه یک خبر حساسیت بیشتری داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت