پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 خرداد 1398 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 56948

در اولین روز از هفته جهاد کشاورزی عنوان شد

مهلت یک هفته ای رییس سازمان جهادکشاورزی برای راه اندازی سراب بندی و بازگشایی جاده بین مزارع دیشموک

تاج الدینی با اشااره به اینکه جهاد کشاورزی از پرداخت تسهلات کشاورزی در بخش دیشموک بصورت ویژه حمایت می‌کند گفت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در زمینه‌های مختلف در بخش دیشموک هیچ گونه محدودیتی ندارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به تکمیل نهایی طرح توسعه باغات گرده په و آجم بخش دیشموک گفت: برای توسعه باغات و آبیاری تحت فشار این طرح ۴۵ میلیاردر یال هزینه شد.

به گزارش صدای جنوب،الیاس تاج الدینی روز سه شنبه در اولین روز از هفته جهاد کشاورزی در جلسه شورای اداری بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: در این طرح ۱۸ هزار نهال درختان هسته‌ای کشت شده است.

در این نشست که صداقت کیش قائم مقام وبهاء الدینی معاون آب وخاک سازمان و مدیران کل عشایری ودامپزشکی وجمعی ازمدیران شهرستانی و بخش حضورداشتند تاج الدینی با اشاره به وجود رودخانه پرآب آجم در پایین دست این طرح گفت: این طرح به آبیاری تحت فشار مجهز شده است.

تاج الدینی با اشاره به اشتغالزایی یکصد نفری این طرح تصریح کرد: ۱۲۰ بهره بردار در این باغات مشغول فعالیت هستند.

وی سطح باغات آجم و گرده په را ۱۲۰ هکتار اعلام کرد و گفت: طی سه سال آینده این طرح به ثمر دهی خواهد رسید.

تاج الدینی با اشااره به اینکه جهاد کشاورزی از پرداخت تسهلات کشاورزی در بخش دیشموک بصورت ویژه حمایت می‌کند گفت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در زمینه‌های مختلف در بخش دیشموک هیچ گونه محدودیتی ندارد.

وی اجرای طرح آبیاری زمین های رودسمه دیشموک را طرح مهم دیگری عنوان کرد که تاکنون ۴۰۰میلیون تومان هزینه مطالعاتی برای آن انجام شده است.
تاج الدینی با قدردانی از همه مسئولان بویژه نماینده کهگیلویه درمجلس شورای اسلامی افزود:در سال جاری این طرح ردیف اعتباری خواهدگرفت و باتوجه به حساسیتی که وجوددارد وسطوح زیر کشتی که از این طرح ابیاری میشود اجرایی خواهدشد.
رییس سازمان جهادکشاورزی بااشاره به توسعه اراضی شیب دار نیز گفت: با تغییر الگوی کشت و اصلاح آن ضمن تولید بیشتر محصول به اشتغال پایدار جوانان منطقه نیز کمک می شود.
وی کم کاری در راه اندازی سراببندی ها را غیرقابل خواند و تصریح کرد در بازه زمانی یک هفته تمامی سراببندی ها راه اندازی و جاده های بین مزارعی
بین مزارعی بازگشایی شود. الیاس تاج الدینی
درزمینه تسهیلات نیز اظهارداشت:خط اعتباری مکانیزاسیون وتسهیلات عشایری و تسهیلات بخش کشاورزی برای کشاورزان و عشایر در نظر گرفته شده و در زمینه کشت گلخانه و کشت گیاهان دارویی و دامداری صنعتی هیچگونه محدودیتی نداریم.
وی تاثیرگذاری طرح هایی اشتغالزایی گرده په اجم را نیازمند مشارکت مردم دانست و گفت:مردم تعاونی اب بران راتشکیل دهند.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت