پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 تیر 1398 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 57463

برگزاری هفتمین المپیاد آماده در مرحله استانی با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در بوشهر

هفتمین المپیاد آماده در مرحله استانی با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در بوشهر برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هفتمین المپیاد آماده در مرحله استانی با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر ، دکتر حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: هفتمین دوره المپیاد دانش آموزشی با نام المپیاد آماده از روزهای ۱۱ لغایت ۱۳ تیرماه به میزبانی هلال احمر شهرستان جم با حضور دانش آموزان ۱۰ شهرستان بوشهر برگزار شد.
وی تصریح کرد: این المپیاد در دو بخش خواهران و برادران برگزار و دانش اموزان در تیم های ۱۴ نفره برای عناوین برتر به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح بیان کرد: اجرای المپیاد آماده باعث رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و افزایش سطح آگاهی شرکت کنندگان می شود.
وی افزود : در این طرح دانش آموزان در هشت آیتم شامل ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، خونریزی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، پناهگیری و خروج ایمن، حمل مصدوم، اسکان اضطراری، اطفای حریق و آزمون کتبی مورد ازمون و سنجش قرار گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: از اوایل آذر تا بهمن سال گذشته، آموزش های امدادی بر اساس سرفصلهای طرح ملی دادرس در مدارس دوره اول متوسطه پایه هشتم برگزار شد.

دکتر حاجیانی یاداور شد: در این دوره از المپیاد خانم رفیعی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان به عنوان ناظر سازمان از نزدیک جزییات برگزاری از پذیرش تا داوری و اختتام این المپیاد حضور داشتند.

همچنین در حاشیه این دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز بازدیدی از روند برگزاری و اجرای این طرح داشتند.
در پایان این المپیاد تیم های شهرستان جم ، دشتستان و تنگستان در بخش خواهران و در بخش برادران شهرستان های جم ، دیر ، گناوه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و وتیم برتر هر بخش ، به مرحله کشوری ، که ۲۸ تیر لغایت ۷ مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود اعزام می شوند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت