پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1398 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 57675

اظهار بی اطلاعی سرپرست فرمانداری کهگیلویه ازسفر زارعی به آجم دیشموک/نیکبخت:به حاشیه ها دامن زده نشود

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: نماینده بویراحمد و دنا بدون هماهنگی همه ی مسوولان کهگیلویه و حتی مسوولان سیاسی استانداری، استاندار و حتی معاون سیاسی استاندار از آجم بازدید کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندارکهگیلویه گفت: نماینده بویراحمد و دنا بدون هماهنگی همه ی مسوولان کهگیلویه و حتی مسوولان سیاسی استانداری، استاندار و حتی معاون سیاسی استاندار از آجم بازدید کرد.

به گزارش صدای جنوب،فرماندار کهگیلویه افزود؛ آقای زارعی اظهار داشته در حاشیه بازدید از مناطق مارگون به ان منطقه؛ مردم از ما خواستند مسایل را بررسی کنیم درهر صورت این امر بدون از هماهنگی ما بوده است چون حوزه تحت پوشش کهگیلویه می باشد.

نیکبخت در پاسخ سوال خبرنگار این پایگاه خبری که آیا آقای زارعی در این تماس تلفنی از احتمال جدایی آجم از دیشموک حرفی زد یا نه؛ اذعان کرد: چنین موضوعی اصلا صحت نداشته و آجم تحت پوشش کهگیلویه بوده و جدایی در کار نیست.

نیکبخت بیان کرد: اگر قصدی بر الحاق آجم به بویراحمد یا هربخش دیگری باشد؛ روال قانونی دارد که تاکنون حتی حرف ان به میان نیامده که در عمل باشد.

نیکبخت تصریح کرد: برای جداسازی منطقه ای باید مردم تقاضا کنند و برای فرمانداری ارسال و فرمانداری به مرکز ارسال کند تا شاید موافقت شود که در این صورت هم اگر این درخواست و تقاضا از سوی مردم بدست ما برسد، مخالف جدایی خواهیم بود.

وی بابیان اینکه به حاشیه ها دامن زده نشود اظهارکرد: آجم جزء دیشموک است و به هیچ وجه، بحثی به عنوان جدایی اجم از دیشموک وجود ندارد.نیکبخت متذکر شد: به حاشیه ها دامن زده نشود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت