پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 شهریور 1395 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 5831

غلامرضاتاجگردون:

مسیر استان فارس ، کهگیلویه و بویراحمد ،خوزستان بزرگراه می‌شود

تاج‌گردون به پروژه احداث جاده گچساران – آبریگون، خاطرنشان کرد: این پروژه نیز فعال بوده و کار به خوبی پیش می‌رود و امیدواریم عملیات اجرایی این پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم گچساران وباشت ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر پروژه‌های خوبی در حوزه راه در شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است.

به گزارش صدای جنوب،غلامرضا تاجگردون با اشاره به پروژه بزرگراه بابامیدان – گچساران – بهبهان، عنوان کرد: این پروژه در دست اجرا بوده و از گچساران به سمت باشت و از گچساران به سمت بهبهان پروژه فعال است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعه گچساران تا پل خیرآباد کار خوب پیش رفته است، افزود: این قطعه برای تکمیل بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با تأمین اعتبار پیمانکار این قطعه قول داده تا پایان شهریورماه آن را به اتمام برساند.

تاج‌گردون گفت: با تکمیل پروژه بزرگراه بابامیدان – گچساران – بهبهان مسیر استان فارس – کهگیلویه و بویراحمد – خوزستان بزرگراه می‌شود.

وی با اشاره به پروژه گچساران – باباکلان – بی‌بی حکیمه(س)، عنوان کرد: با توجه به نامناسب بودن محور گچساران به سمت بی‌بی حکیمه(س) بهسازی و ایجاد جاده مناسب در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه گچساران – باباکلان – بی‌بی حکیمه(س) اکنون در دست اجرا بوده و یک قطعه آن از گچساران تا باباکلان بوده است.

تاج‌گردون به پروژه احداث جاده گچساران – آبریگون، خاطرنشان کرد: این پروژه نیز فعال بوده و کار به خوبی پیش می‌رود و امیدواریم عملیات اجرایی این پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد زیرساخت‌های جاده‌ای در شهرستان و استان ایجاد می‌شود، تصریح کرد: انتظار داریم که مسئولان به طور مرتب از پروژه‌ها بازدید کنند و فقط این طور نباشد که وقتی نماینده یا وزیر یا معاون وزیر از پروژه‌ها بازدید کردند آن‌ها هم روی پروژه‌ها حضور یابند، بازدید مستمر مسئولان از وضعیت پروژه‌ها بسیار مهم است.

تسنیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت