پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 شهریور 1395 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 5842

هشدار مجدد تاجگردون:

پرونده زنجانی‌هازیر‌سایه‌دریافتی‌های‌کلان‌ فراموش نشود/ایراداتی به سیستم نظارتی کشور وارد است

وی گفت: برخورد با کسانی که دستور پرداخت های غیرمتعارف را داده اند باید در دستور کار قرار بگیرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس تاکید کرد: پرونده بابک زنجانی‌ها زیر سایه دریافتی‌های نجومی فراموش نشود.

غلامرضا تاجگردون درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با تاکید براینکه مصادیق حقوق های چندمیلیونی در کشور زیاد است،گفت:دولت و مجلس باید بررسی حقوق های چندمیلیونی را در دستور کار خود قرار دهند و تا باشفاف سازی موضوع پیگیر آن باشند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته درخصوص وجود فیش های حقوقی نجومی به مسئولان تذکر داده بودم، افزود: برخی که مدام در پی رسانه ای کردن حقوق های کلان و غیرمتعارف و همچنین ایجاد سرو صدا در خصوص آن هستند؛خواهان کتمان پرونده های بزرگی همچون بابک زنجانی هستند.

هر نوع تخلفی باید با برخوردی مناسب همراه شود

وی با تاکید براینکه هرنوع تخلفی باید با برخوردی مناسب همراه شود،تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم درکنار حقوق های چندمیلیونی پرونده های بزرگی همچون بابک زنجانی به فراموشی سپرده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه از میان ۹۵۰ مدیر متخلف خوانده شده در پرونده حقوق های میلیونی تنها ۷ الی ۸ نفر حقوق بالای ۵۰ میلیون تومان داشته اند،افزود: ۳۰ نفر از تعداد مذکور حقوق بالای ۴۰ میلیون و ۶۰ الی ۷۰ نفر نیز حقوقی بالای ۳۰ میلیون داشتند.

قانون خدمات کشوری باید اصلاح شود

وی با تاکید براینکه قانون خدمات کشوری باید اصلاح شود،گفت: برخی از ضعف های موجود دراین قانون و بازگذاشتن دست مسئولان در تعیین حقوق ها مشکل آفرین شده است.

تاجگردون،ادامه داد:اگر قرار است برخورد با دریافتی های چندمیلیونی صورت بگیرد،باید با دریافت کننده و پرداخت کننده آن به صورت توامان باشد.

ضرورت برخورد با کسانی که پرداخت های غیرمتعارف را انجام داده اند

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: برخورد با کسانی که دستور پرداخت های غیرمتعارف را داده اند باید در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: ایراداتی به سیستم نظارتی کشور در بحث دریافتی های چند میلیونی وارد است که باید هرچه سریع تر رفع شود که این موضوع برخورد با علت است.

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    صندوق ذخیره فرهنگیان چی شد دولت قبل حتماً مقصر است

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت